Супровід та обслуговування BAS

Супровід та обслуговування BAS

Програма BAS на підприємстві, здатна полегшити життя як власникам, так і рядовим співробітникам. Супровід або оновлення, що ідеально підходять під завдання і потреби конкретно вашої компанії.

Коли потрібна послуга

Ми цінуємо ваш час, тому допоможемо розібратися, як підготуватися до успішної автоматизації.

01
Потрібні консультації
02
Оновити облікову систему
03
Внести доопрацювання в програму

Ціни за послуги

Супровід від 700 грн/міс
Отримайте якісну консультацію від нашого фахівця

Кейси

Етапи

01
Заявка на сайті
02
Попередня консультація
03
Підписання договору
04
Оплата послуг

Переваги

Багаторічний досвід роботи дозволяє нам швидко і якісно вирішувати будь-які завдання. Основна наша цінність - індивідуальний підхід до клієнтів. Там де інші скажуть, що зробити не зможуть - ми придумаємо рішення.

Входимо до САБ - "Спілка автоматизаторів Бізнесу"

30 +
Сертифікатів
10 років
Досвід впровадження
300 +
Клієнтів
10 000 +
Заявок
Отримайте якісну консультацію від нашого фахівця

Обслуговування BAS по всій Україні

Система автоматичного обліку BAS, встановлена ​​на підприємстві, здатна серйозно полегшити життя як власникам, так і рядовим співробітникам. Однак, установка або оновлення, а також впровадження індивідуальних програмних рішень, що ідеально підходять під завдання і потреби конкретно вашої компанії, - це ще не все.

     Абсолютно будь-яке програмне забезпечення вимагає до себе пильної уваги. Як і будь-який програмний бізнес-продукт, BAS для ефективної роботи потребує уважного і багатогранного підходу. Якщо цим нехтувати, рано чи пізно в результаті накопичення невеликих і незначних помилок можуть виникнути серйозні "збої" в автоматизованій системі обліку на підприємстві.

 Щоб цього не допустити, потрібні регулярне обслуговування і підтримка, яку забезпечать кваліфіковані та досвідчені фахівці нашої компанії.

Наша компанія надає комплекс послуг, призначених для підтримки і розвитку існуючих систем автоматизації на базі BAS в Харкові.

Що таке обслуговування і чому це необхідно

Програмний продукт BAS - це інструмент для автоматизації роботи підприємств, що активно розвивається. Слово "розвивається" тут ключове: воно означає періодичні оновлення програми, в яких виправляються певні недоліки і дрібні помилки розробників.

Професійна підтримка, що забезпечує найбільш ефективну і стабільну роботу системи автоматичного обліку, включає в себе як мінімум три пункти:

  • Оновлення. Первинна установка софта на підприємстві - це своєрідна "тестова" версія, в якій в процесі подальшої роботи можна виявити дрібні недоліки і незручності. Крім того, потрібно враховувати і людський фактор: співробітники проекту, котрі щодня використовують програмне забеспечення, «теж люди» - вони роблять крихітні і, на перший погляд, непомітні помилки, які в процесі експлуатації накопичуються і через час ускладнюють/роблять некоректною роботу програми. Все перераховане вище є абсолютно передбачуваними факторами. Саме тому професійне обслуговування, направлене на усунення помилок і недоліків, що виникли, теж є плановим "гігієнічним" заходом.
  • Актуалізація. Програмний продукт і коректність його роботи тісно пов'язані з актуальним законодавством. Зміна податкових правил, зміна форми різних звітів - все це повинно бути оперативно відображено в системі автоматичного обліку підприємства, щоб зіткнення зі зміненими законодавчими нормами не принесло компанії проблем. Обслуговування включає в себе також регулярне оновлення відповідно до актуальних вимог закону.
  • Необхідні доробки в BAS у зв'язку зі зміненими вимогами замовника. Проекти та підприємства розвиваються. Якщо вчора існуюче програмне забезпечення повністю покривало всі потреби компанії в автоматизованому обліку, то сьогодні сфера діяльності компанії може розширитися - а це буде потребувати доповнення та доробок.

Безумовно, обслуговування програм BAS великі компанії можуть забезпечити самостійно - ввівши в штат співробітника, що є компетентним фахівцем з програмного забезпечення. Але такий варіант - досить дороге задоволення, дозволити яке собі можуть лише великі підприємства з великим оборотом.

Набагато вигідніший і універсальніший інший спосіб - абонентське обслуговування, яке пропонує наша компанія.

Підтримка програм BAS: що пропонуємо ми

Компанія FinSoft пропонує для кожного клієнта свій індивідуальний набір послуг, серед яких:

  • Регулярне оновлення релізів конфігурацій;
  • Консультації та рекомендації з поточних питань;
  • Невеликі доробки документів, звітів, довідників;
  • Налаштування інтеграції з Клієнт-банком;
  • Дистанційне обслуговування по всій Україні;
  • Налаштування обліку в базі;
  • Адміністрування баз даних в Харкові і за його межами;
  • Моніторинг коректної роботи в базі даних.

Абонентське обслуговування дає низку очевидних переваг:

  1. Ви економите на витратах з технічного супроводу.
  2. Ви своєчасно отримуєте поновлення релізів всіх конфігурацій 
  3. Ви захищені від збоїв в роботі, так як наші співробітники оперативно реагують на всі проблеми, що виникають.
  4. Ви отримуєте ефективне обслуговування, завдяки постійній співпраці з нами, тому що ми пропонуємо тільки оптимальні виходи із ситуацій, що склалися.

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(095) 090-70-20 (068) 090-70-20 (093) 090-70-20 info@finsoft.ua