Мобільний додаток на платформі BAS

Ціни на програми і послуги

Вартість програми 3 800 грн
Кількість ліцензій
Кожна наступна, починаючи з 2 одиниць: 1 500 грн
Склад замовлення
Ліцензія К-сть
Мобільний додаток BAS 1 3 800 грн
Підсумок: 3 800 грн

BAS мобільний додаток на базі iOS або Android, за допомогою якого ви легко і зручно можете вести облік купівлі-продажу товарів і завжди мати актуальну інформацію про наявність товару на складі, і весь цей функціонал поміщається всього в одній кишені.

Розглянемо як працює мобільний додаток BAS

Для роботи з додатком не потрібні спеціально навчені люди, досить звичайного менеджера, який вміє користуватися мобільним пристроєм.

Отже, використання додатку починається ось з такого «робочого столу», де перераховується вся номенклатура з вашої BAS У нашому випадку, це групи номенклатури.

Як видно з малюнку, менеджеру відразу доступна інформація по актуальними цінам і залишками товарів, що полегшує йому роботу. Якщо йому потрібен якийсь певний товар, то для цього реалізований ручний пошук, після натискання на піктограму лупи.

Рабочий стол

Далі по пунктам меню можна перейти до списку контрагентів, користувачів, в якому ми вибираємо хто з менеджерів працює в мобільному додатку BAS і документ реалізація товарів і послуг, який ми розглянемо докладніше.

Боковое меню

Ось власне і наші документи. Зазвичай галочка на документі значить, провели його чи ні. А ось колонка «Відправлений» так само зроблена для зручності роботи. Коли документ передається в вашу BAS то це зазначається в колонці. Тобто ми відразу в списку документів бачимо, які документи були відправлені в базу, а які так і залишилися в мобільному додатку.

Список документов

А ось так виглядає вікно нового документу. BAS мобільний додаток в iOS зрозуміле і доступне. Вибираємо потрібного нам контрагента і товари, які ми хочемо йому продати.

Форма документа

Якщо контрагент "хороший", і ви вирішили зробити йому знижку, просто натискаєте на кнопку «загальна знижка», де вказуєте, власне, відсоток знижки. Ось так виглядає ця форма.

Поле скидки

Давайте для простоти розуміння змоделюємо ситуацію. У нас є менеджер Василь і будь-який покупець. Василь оформив новий документ на реалізацію товарів, він у нас добра душа і додав 5% знижки клієнту.

Ось такий у нього вийшов документ. До речі, зауважимо, що поле «Сума зі знижкою» перераховується автоматично. Тепер розглянемо подальші дії.

Созданный документ

Для того, щоб створений раніше документ з’явився в базі BAS, менеджер Василь в мобільному додатку переходить до пункту меню "Обмін"

Пройдемося тут по пунктах:

  • Видалити і завантажити структуру - як зрозуміло з назви, завантажує і видаляє загальну структуру конфігурації в мобільний додаток, використовується тільки при першому запуску програми.
  • Завантажити залишки - оновлює інформацію про кількість товарів на складі. Наприклад, Василь дуже довго оформлював замовлення, і щоб не виникло проблем з нестачею товару і, як наслідок з документом, адже він у нас не один менеджер, він може зайти сюди і оновити інформацію в своєму додатку, щоб переконатися, що товару достатньо для продажу.
  • Завантажити контрагентів - відповідно, оновлює інформацію про клієнтів.
  • Передати РТУ - той самий пункт, яким Василь і передає створені документи в основну базу BAS

Доступные действия

На ділі процес обміну можна відобразити таким чином:

 

Одне але, в основну базу документи передаються не проведеними. Після передачі документів менеджери повинні повідомити про це користувача, який працює в основній базі та підтверджує всі замовлення, тобто по суті, цей користувач контролює роботу всіх менеджерів.

Як працює обмін і синхронізація мобільного додатка BAS

BAS мобільний додаток iOS синхронізується через звичайний web-сервіс, тому вам не потрібні якісь дорогі комп'ютери-сервери, або додаткове обладнання.

Ми довго думали, в якому форматі зробити обмін даними, і вибрали JSON, так як цей формат забезпечує максимальну швидкість обміну інформацією з конфігурацією BAS Управління торгівлею.

Чи можна здійснювати доробку мобільного додатку BAS?

Так! Мобільний додаток BAS можна доробити у відповідності з Вашими вимогами, наприклад:

  • додавати свої документи або довідники;
  • передавати ціну для кожного користувача;
  • виводити діаграми;
  • складати звіти;
  • відслідковувати координати пристрою;
  • працювати з телефонною книгою;
  • прокладати оптимальні маршрути;
  • зв'язати з торгівельним обладнанням (принтером чеків або сканером штрих-кодів)

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(095) 090-70-20 (068) 090-70-20 (093) 090-70-20 info@finsoft.ua