Simplit: Панель телефонії для BAS

Ціни на програми і послуги

Кількість робочих місць
Всі співробітники працюють на
Тип покупки:
Тип ключа ліцензування
Вбудовування в типову конфігурацію і налаштування:
Установка і настройка АТС
Вбудовування в конфігурацію і налаштування
Вбудовування в конфігурацію і налаштування
Доступ до оновлень продуктів
Склад замовлення
Ліцензія К-сть
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце
1 890 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць
9 450 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць
18 900 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць
47 250 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць
94 500 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць
189 000 грн
Simplit: Безлімітна ліцензія на 1 термінальний сервер на Панель телефонії для BAS
31 500 грн
Simplit: Панель телефонії для на 1 робоче місце (USB)
5 250 грн
Simplit: Панель телефонії на 5 робочих місць (USB)
12 810 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць (USB)
23 940 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць (USB)
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць (USB)
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць (USB)
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць (USB)
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце 3 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце 6 місяців
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце 12 місяців
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць 3 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць 6 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць 12 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць 3 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць 6 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць 12 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць 3 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць 6 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць 12 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць 3 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць 6 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць 12 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць 3 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць 6 місяці
0 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць 12 місяці
0 грн
Simplit: Безлімітна ліцензія на термінальний сервер на Панель телефонії для BASна 3 місяці
0 грн
Simplit: Безлімітна ліцензія на термінальний сервер на Панель телефонії для BAS на 6 місяців
0 грн
Simplit: Безлімітна ліцензія на термінальний сервер на Панель телефонії для BAS на 12 місяців
0 грн
Вбудовування в типову конфігурацію та налаштування
5 000 грн
7 000 грн
Доступ до оновлень на 12 місяців на продукти Simplit
7 560 грн
Доступ до оновлень на 12 місяців на продукти Simplit
7 560 грн
Доступ до оновлень на 12 місяців на продукти Simplit
7 560 грн
Simplit: Asterisk для інтеграції з BAS
0 грн
0 грн
Встановлення та налаштування АТС
5 000 грн
Модуль: Журнал дзвінків+аналітичні звіти для BAS
0 грн
Модуль: Розумна маршрутизація та генерація IVR меню з BAS
0 грн
Час роботи фахівців: Інтеграція BAS та телефонії
800 грн
Продовження доступу до оновлень протягом 12 місяців для продуктів Simplit
7 560 грн
Продовження доступу до оновлень протягом 12 місяців для продуктів Simplit
7 560 грн
Підсумок: 0 грн

Успіх бізнесу в епоху високої конкуренції і стрімких змін залежить від швидкості реакції на звернення реального або потенційного клієнта. Завдання особливої ​​важливості при цьому - не втратити, вчасно передзвонити, нагадати про себе, запропонувати варіанти вирішення проблеми.

Неоціненним помічником у вирішенні цього завдання стає ip-телефонія, інтегрована в базу 1С:Підприємство.

Готові рішення по ip телефонії від компанії Міко задовольняють потреби клієнт-орієнтованого бізнесу в автоматизації управління клієнтами, контактами, продажами. Інтеграція телефонної системи на базі ядра Asterisk і 1С:Підприємство дозволяє:

  • автоматично реєструвати телефонні дзвінки;
  • фіксувати і систематизувати інформацію про контакти з клієнтами;
  • аналізувати якість роботи з клієнтами.

 

Інтеграція 1С:Підприємство і Панель телефонії МІКО

Для інтеграції 1С:Підприємство і телефонії ми рекомендуємо IP АТС - Askozia. По суті це той же Asterisk тільки з Веб-інтерфейсом зі спеціально підібраними модулями для швидкої інтеграції з 1С:Підприємство. Один з плюсів АТС Askozia - наявність російськомовного інтерфейсу.

 

Телефонія МІКО може інтегруватися в різні конфігурації і на звичайних, і на керованих додатках. Наприклад, для України можливе впровадження ip телефонії в такі конфігурації:

  1. 1С:Підприємство Бухгалтерія для України ред. 1.2
  2. 1С:Підприємство Управління торговим підприємством для України ред. 1.2
  3. 1С:Підприємство Управління торгівлею для України ред. 2.3
  4. 1С:Підприємство Управління виробничим піприємством для України ред. 1.3
  5. 1С:Підприємство Управління невеликою фірмою для України ред. 1.4
  6. 1С:Управление Управління невеликою фірмою для України ред. 1.6
  7. 1С:Підприємство Управління торгівлею для України ред. 3.0.
  8. BAS Малий Бізнес
  9. BAS Управління торгівлею
  10. BAS Комплексне управління підприємством
  11. BAS ERP

Ми готові розглянути можливість установки і налаштування ip-телефонії на базі ядра Asterisk на будь-яку іншу конфігурацію для України.

 

Панель телефонії в 1С:Підприємство

1С:Підприємство в зв'язці з ip-телефонією реалізовані в гармонійному і зрозумілому інтерфейсі. Є можливість створювати особисті налаштування. Яка інформація буде відкриватися під час дзвінка - залежить від обраних налаштувань. Користувач самостійно може включити необхідні функції.

настройка Панели телефонии 1С

Для швидкого доступу телефонія може бути винесена в панель навігації. Основна панель телефонії містить інформацію про те, чи підключений телефон, також на ній виведений список підключених до телефонії операторів.

Панель телефонии 1С

Відповідне налаштування дозволяє при відповіді на вхідний дзвінок автоматично відкривати так званий стікер - спрощену форму документа Подія. При цьому поля стікера заповнюються інформацією про партнера по розмові. Якщо інформація про партнера записана в базі, оператору видно, від кого він приймає дзвінок. Якщо це перший дзвінок з номера, партнер позначається як невідомий абонент. Зручність використання стікера полягає в тому, що прямо під час дзвінка можна робити нотатки, які при реєстрації звернення запишуться в базу як подія. Також під час запису події в базі автоматично створюється новий контрагент. Таким чином, інтеграція Asterisk і 1С:Підприємство звільняє менеджера від необхідності зберігати в пам'яті масу інформації, звільняє його час, сприяє підвищенню продуктивності його роботи.

Панель телефонии 1С

Оператор, який зайнятий на лінії, в списку підсвічується. Під час дзвінку, що здійснюється іншим оператором, є можливість шепнути, підслухати або підключитися до розмови. Це дуже зручно при навчанні співробітників, можна давати поради і направляти розмову прямо під час дзвінка.

Панель телефонии 1С

Журнал дзвінків і Аналітичні звіти в 1С:Підприємство

У модулі доступні два різновиди журналу дзвінків:

  • журнал дзвінків користувача;
  • загальний журнал дзвінків.

Журнал дзвінків користувача забезпечує перехід до елементу довідника Контрагенти, до події, є можливість побачити час початку і закінчення розмови, загальну тривалість розмови. З журналу дзвінків, прямо з бази 1С:Підприємство можна передзвонити або прослухати запис.

Отчеты телефонии в 1С

Таку ж інформацію, але по дзвінках всіх операторів, можна побачити в загальному журналі дзвінків. Крім того, що в ньому відображена інформація по всім вхідним, вихідним і пропущеним дзвінкам по операторам, можна швидко подивитися картку клієнта, передзвонити, прослухати, завантажити запис та ін. Фільтр по номеру клієнта за період відбирає історію дзвінків. Також доступні швидкі відбори по дзвінках (вхідні, вихідні, пропущені, з певного оператора, за певний період). Підсвічування пропущених дзвінків акцентує на них увагу - ні один пропущений дзвінок не залишиться непоміченим, жодного потенційного клієнта не буде втрачено.

Журнал звонков в 1С

Можливість прослухати запис розмови дозволяє аналізувати переговори, які ведуть менеджери при продажах, записані в 1С:Підприємство. Asterisk забезпечує можливість здійснювати дзвінки з прямо бази: з елемента довідника Контрагенти, з основної панелі телефонії, з журналів дзвінків, з документа Подія.

У модулі представлені різноманітні звіти по телефонії.

Панель телефонии 1С и отчеты

Наприклад, у звіті Розподіл дзвінків по операторам в табличній частині можна побачити, яка кількість дзвінків припадає на кожного оператора. Порівнюючи загальну тривалість і тривалість розмови, можна зрозуміти, як швидко оператор реагує на дзвінки. Особливо актуальна взаємодія 1С:Підприємство і телефонії Asterisk для інтернет-магазину, коли потік дзвінків особливо великий.

Інтенсивність роботи операторів видно на діаграмі, що відображає відсотковий розподіл дзвінків.

Отчеты операторов телефонии в 1С

У звіті доступні відбори по періоду, по операторам, за напрямками дзвінків. Можна вивести детальну інформацію по дзвінках.

Отчеты телефония 1С

Панель телефонії для 1С:Підприємство може працювати як з програмним софтфоном, так і з штатним IP телефоном. Використання програмного софтфона не вимагає покупки IP-телефону і настройки IP АТС. З точки зору налаштування - це найпростіший режим роботи. Гарнітура підключається до комп'ютера, на якому запущена програма 1С:Підприємство і встановлений софтфон. Ця зв'язока - софтфон і 1С: Підприємство - дозволяє здійснювати і приймати дзвінки прямо з інформаційної бази.

Також можливе підключення штатного IP-телефону, такого як Grandstream GXP1620.

Панель телефонии 1С и IP телефон

Особливо програмний продукт буде корисний інтернет-магазинам, колл-центрам, торгівельним компаніям, для яких контакти з клієнтами складають основу бізнес-процесу.

Таким чином, рішення ip телефонії на базі ядра Asterisk і інформаційної бази 1С:Підприємство, глибока інтеграція цих програмних продуктів, забезпечують потреби сучасного бізнесу в якісному і швидкому зв'язку, записах, зберіганні та систематизації інформації в роботі з клієнтами.

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(095) 090-70-20 (068) 090-70-20 (093) 090-70-20 info@finsoft.ua