Simplit: Панель телефонії для BAS
Ціни на програми і послуги
Успіх бізнесу в епоху високої конкуренції і стрімких змін залежить від швидкості реакції на звернення реального або потенційного клієнта. Завдання особливої важливості при цьому - не втратити, вчасно передзвонити, нагадати про себе, запропонувати варіанти вирішення проблеми.
Неоціненним помічником у вирішенні цього завдання стає ip-телефонія, інтегрована в базу 1С:Підприємство.
Готові рішення по ip телефонії від компанії Міко задовольняють потреби клієнт-орієнтованого бізнесу в автоматизації управління клієнтами, контактами, продажами. Інтеграція телефонної системи на базі ядра Asterisk і 1С:Підприємство дозволяє:
- автоматично реєструвати телефонні дзвінки;
- фіксувати і систематизувати інформацію про контакти з клієнтами;
- аналізувати якість роботи з клієнтами.
Інтеграція 1С:Підприємство і Панель телефонії МІКО
Для інтеграції 1С:Підприємство і телефонії ми рекомендуємо IP АТС - Askozia. По суті це той же Asterisk тільки з Веб-інтерфейсом зі спеціально підібраними модулями для швидкої інтеграції з 1С:Підприємство. Один з плюсів АТС Askozia - наявність російськомовного інтерфейсу.
Телефонія МІКО може інтегруватися в різні конфігурації і на звичайних, і на керованих додатках. Наприклад, для України можливе впровадження ip телефонії в такі конфігурації:
- 1С:Підприємство Бухгалтерія для України ред. 1.2
- 1С:Підприємство Управління торговим підприємством для України ред. 1.2
- 1С:Підприємство Управління торгівлею для України ред. 2.3
- 1С:Підприємство Управління виробничим піприємством для України ред. 1.3
- 1С:Підприємство Управління невеликою фірмою для України ред. 1.4
- 1С:Управление Управління невеликою фірмою для України ред. 1.6
- 1С:Підприємство Управління торгівлею для України ред. 3.0.
- BAS Малий Бізнес
- BAS Управління торгівлею
- BAS Комплексне управління підприємством
- BAS ERP
Ми готові розглянути можливість установки і налаштування ip-телефонії на базі ядра Asterisk на будь-яку іншу конфігурацію для України.
Панель телефонії в 1С:Підприємство
1С:Підприємство в зв'язці з ip-телефонією реалізовані в гармонійному і зрозумілому інтерфейсі. Є можливість створювати особисті налаштування. Яка інформація буде відкриватися під час дзвінка - залежить від обраних налаштувань. Користувач самостійно може включити необхідні функції.
Для швидкого доступу телефонія може бути винесена в панель навігації. Основна панель телефонії містить інформацію про те, чи підключений телефон, також на ній виведений список підключених до телефонії операторів.
Відповідне налаштування дозволяє при відповіді на вхідний дзвінок автоматично відкривати так званий стікер - спрощену форму документа Подія. При цьому поля стікера заповнюються інформацією про партнера по розмові. Якщо інформація про партнера записана в базі, оператору видно, від кого він приймає дзвінок. Якщо це перший дзвінок з номера, партнер позначається як невідомий абонент. Зручність використання стікера полягає в тому, що прямо під час дзвінка можна робити нотатки, які при реєстрації звернення запишуться в базу як подія. Також під час запису події в базі автоматично створюється новий контрагент. Таким чином, інтеграція Asterisk і 1С:Підприємство звільняє менеджера від необхідності зберігати в пам'яті масу інформації, звільняє його час, сприяє підвищенню продуктивності його роботи.
Оператор, який зайнятий на лінії, в списку підсвічується. Під час дзвінку, що здійснюється іншим оператором, є можливість шепнути, підслухати або підключитися до розмови. Це дуже зручно при навчанні співробітників, можна давати поради і направляти розмову прямо під час дзвінка.
Журнал дзвінків і Аналітичні звіти в 1С:Підприємство
У модулі доступні два різновиди журналу дзвінків:
- журнал дзвінків користувача;
- загальний журнал дзвінків.
Журнал дзвінків користувача забезпечує перехід до елементу довідника Контрагенти, до події, є можливість побачити час початку і закінчення розмови, загальну тривалість розмови. З журналу дзвінків, прямо з бази 1С:Підприємство можна передзвонити або прослухати запис.
Таку ж інформацію, але по дзвінках всіх операторів, можна побачити в загальному журналі дзвінків. Крім того, що в ньому відображена інформація по всім вхідним, вихідним і пропущеним дзвінкам по операторам, можна швидко подивитися картку клієнта, передзвонити, прослухати, завантажити запис та ін. Фільтр по номеру клієнта за період відбирає історію дзвінків. Також доступні швидкі відбори по дзвінках (вхідні, вихідні, пропущені, з певного оператора, за певний період). Підсвічування пропущених дзвінків акцентує на них увагу - ні один пропущений дзвінок не залишиться непоміченим, жодного потенційного клієнта не буде втрачено.
Можливість прослухати запис розмови дозволяє аналізувати переговори, які ведуть менеджери при продажах, записані в 1С:Підприємство. Asterisk забезпечує можливість здійснювати дзвінки з прямо бази: з елемента довідника Контрагенти, з основної панелі телефонії, з журналів дзвінків, з документа Подія.
У модулі представлені різноманітні звіти по телефонії.
Наприклад, у звіті Розподіл дзвінків по операторам в табличній частині можна побачити, яка кількість дзвінків припадає на кожного оператора. Порівнюючи загальну тривалість і тривалість розмови, можна зрозуміти, як швидко оператор реагує на дзвінки. Особливо актуальна взаємодія 1С:Підприємство і телефонії Asterisk для інтернет-магазину, коли потік дзвінків особливо великий.
Інтенсивність роботи операторів видно на діаграмі, що відображає відсотковий розподіл дзвінків.
У звіті доступні відбори по періоду, по операторам, за напрямками дзвінків. Можна вивести детальну інформацію по дзвінках.
Панель телефонії для 1С:Підприємство може працювати як з програмним софтфоном, так і з штатним IP телефоном. Використання програмного софтфона не вимагає покупки IP-телефону і настройки IP АТС. З точки зору налаштування - це найпростіший режим роботи. Гарнітура підключається до комп'ютера, на якому запущена програма 1С:Підприємство і встановлений софтфон. Ця зв'язока - софтфон і 1С: Підприємство - дозволяє здійснювати і приймати дзвінки прямо з інформаційної бази.
Також можливе підключення штатного IP-телефону, такого як Grandstream GXP1620.
Особливо програмний продукт буде корисний інтернет-магазинам, колл-центрам, торгівельним компаніям, для яких контакти з клієнтами складають основу бізнес-процесу.
Таким чином, рішення ip телефонії на базі ядра Asterisk і інформаційної бази 1С:Підприємство, глибока інтеграція цих програмних продуктів, забезпечують потреби сучасного бізнесу в якісному і швидкому зв'язку, записах, зберіганні та систематизації інформації в роботі з клієнтами.
Зв'яжіться з нами
Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.