Simplit: Панель телефонії для BAS

Ціни на програми і послуги

Кількість робочих місць
Всі співробітники працюють на
Тип покупки:
Тип ключа ліцензування
Вбудовування в типову конфігурацію і налаштування:
Доступ до оновлень продуктів
Склад замовлення
Ліцензія К-сть
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце
1 890 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць
9 450 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць
18 900 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць
47 250 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць
94 500 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць
189 000 грн
Simplit: Безлімітна ліцензія на 1 термінальний сервер на Панель телефонії для BAS
31 500 грн
Simplit: Панель телефонії для на 1 робоче місце (USB)
5 250 грн
Simplit: Панель телефонії на 5 робочих місць (USB)
12 810 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць (USB)
23 940 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце 3 місяці
315 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце 6 місяців
630 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 1 робоче місце 12 місяців
1 260 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць 3 місяці
1 575 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць 6 місяці
3 150 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 5 робочих місць 12 місяці
6 300 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць 3 місяці
3 150 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць 6 місяці
6 300 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 10 робочих місць 12 місяці
12 600 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць 3 місяці
7 875 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць 6 місяці
15 750 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 25 робочих місць 12 місяці
31 500 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць 3 місяці
15 750 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць 6 місяці
31 500 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 50 робочих місць 12 місяці
63 000 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць 3 місяці
31 500 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць 6 місяці
63 000 грн
Simplit: Панель телефонії для BAS на 100 робочих місць 12 місяці
126 000 грн
Вбудовування в типову конфігурацію та налаштування
5 000 грн
7 000 грн
Доступ до оновлень на 12 місяців на продукти Simplit
7 560 грн
Доступ до оновлень на 12 місяців на продукти Simplit
7 560 грн
Доступ до оновлень на 12 місяців на продукти Simplit
7 560 грн
Simplit: Asterisk для інтеграції з BAS
0 грн
0 грн
Встановлення та налаштування АТС
5 000 грн
Модуль: Розумна маршрутизація та генерація IVR меню з BAS
0 грн
Час роботи фахівців: Інтеграція BAS та телефонії
1 000 грн
Продовження доступу до оновлень протягом 12 місяців для продуктів Simplit
3 780 грн
Продовження доступу до оновлень протягом 12 місяців для продуктів Simplit
7 560 грн
Підсумок: 0 грн

Успіх бізнесу в епоху високої конкуренції і стрімких змін залежить від швидкості реакції на звернення реального або потенційного клієнта. Завдання особливої ​​важливості при цьому - не втратити, вчасно передзвонити, нагадати про себе, запропонувати варіанти вирішення проблеми.

Неоціненним помічником у вирішенні цього завдання стає ip-телефонія, інтегрована в базу BAS.

Готові рішення по ip телефонії від компанії Simplit задовольняють потреби клієнт-орієнтованого бізнесу в автоматизації управління клієнтами, контактами, продажами. Інтеграція телефонної системи на базі ядра Asterisk і BAS дозволяє:

  • автоматично реєструвати телефонні дзвінки;
  • фіксувати і систематизувати інформацію про контакти з клієнтами;
  • аналізувати якість роботи з клієнтами.

 

Інтеграція BAS і Панель телефонії Simplit

Для інтеграції BAS і телефонії ми рекомендуємо IP АТС - Askozia або апаратні АТС Grandstream UCM

Телефонія Simplit може інтегруватися в різні конфігурації і на звичайних, і на керованих додатках. Наприклад, для України можливе впровадження ip телефонії в такі конфігурації:

  1. BAS Малий Бізнес
  2. BAS Бухгалтерія
  3. BAS Управління торгівлею
  4. BAS Комплексне управління підприємством
  5. BAS ERP

Ми готові розглянути можливість установки і налаштування ip-телефонії на базі ядра Asterisk на будь-яку іншу конфігурацію для України.

Панель телефонії в BAS

BAS в зв'язці з ip-телефонією реалізовані в гармонійному і зрозумілому інтерфейсі. Є можливість створювати особисті налаштування. Яка інформація буде відкриватися під час дзвінка - залежить від обраних налаштувань. Користувач самостійно може включити необхідні функції.

Налаштування панелі телефонії в BAS

Для швидкого доступу телефонія може бути винесена в панель навігації. Основна панель телефонії містить інформацію про те, чи підключений телефон, також на ній виведений список підключених до телефонії операторів.

Панель телефонії в BAS

Відповідне налаштування дозволяє при відповіді на вхідний дзвінок автоматично відкривати так званий стікер - спрощену форму документа Подія. При цьому поля стікера заповнюються інформацією про партнера по розмові. Якщо інформація про партнера записана в базі, оператору видно, від кого він приймає дзвінок. Якщо це перший дзвінок з номера, партнер позначається як невідомий абонент. Зручність використання стікера полягає в тому, що прямо під час дзвінка можна робити нотатки, які при реєстрації звернення запишуться в базу як подія. Також під час запису події в базі автоматично створюється новий контрагент. Таким чином, інтеграція Asterisk і BAS звільняє менеджера від необхідності зберігати в пам'яті масу інформації, звільняє його час, сприяє підвищенню продуктивності його роботи.

Панель телефонії в BAS

 

Журнал дзвінків в BAS

Журнал дзвінків користувача забезпечує перехід до елементу довідника Контрагенти, до події, є можливість побачити час початку і закінчення розмови, загальну тривалість розмови. З журналу дзвінків, прямо з бази BAS можна передзвонити або прослухати запис.

Журнал дзвінків в BAS

Таку ж інформацію, можна побачити в журналі дзвінків. Крім того, що в ньому відображена інформація по всім вхідним, вихідним і пропущеним дзвінкам по операторам, можна швидко подивитися картку клієнта, передзвонити, прослухати, завантажити запис та ін. Фільтр по номеру клієнта за період відбирає історію дзвінків. Також доступні швидкі відбори по дзвінках (вхідні, вихідні, пропущені, з певного оператора, за певний період). Підсвічування пропущених дзвінків акцентує на них увагу - ні один пропущений дзвінок не залишиться непоміченим, жодного потенційного клієнта не буде втрачено.

Відбір в журналі дзвінків BASМожливість прослухати запис розмови дозволяє аналізувати переговори, які ведуть менеджери при продажах, записані в BAS. Asterisk забезпечує можливість здійснювати дзвінки з прямо бази: з елемента довідника Контрагенти, з основної панелі телефонії, з журналів дзвінків, з документом Подія.

Панель телефонії для BAS може працювати як з програмним софтфоном, так і з штатним IP телефоном. Використання програмного софтфона не вимагає покупки IP-телефону і настройки IP АТС. З точки зору налаштування - це найпростіший режим роботи. Гарнітура підключається до комп'ютера, на якому запущена програма і встановлений софтфон. Ця зв'язока - софтфон і BAS - дозволяє здійснювати і приймати дзвінки прямо з інформаційної бази.

Також можливе підключення штатного IP-телефону, такого як Grandstream GXP1620.

Панель телефонії в BAS та IP телефон

Особливо програмний продукт буде корисний інтернет-магазинам, колл-центрам, торгівельним компаніям, для яких контакти з клієнтами складають основу бізнес-процесу.

Таким чином, рішення ip телефонії на базі ядра Asterisk і інформаційної бази BAS, глибока інтеграція цих програмних продуктів, забезпечують потреби сучасного бізнесу в якісному і швидкому зв'язку, записах, зберіганні та систематизації інформації в роботі з клієнтами.

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua