Автоматизація торгівлі з використанням мобільного додатка

Зміст
  1. Кейс: Автоматизація торгівлі сантехнічними виробами з використанням мобільного додатка
  2. Історія впровадження
  3. Визначення фронту робіт
  4. Пошук рішення
  5. Етапи роботи
  6. Підсумки впровадження
  7. Реєстрація даних для підключення клієнта у базі УТ
  8. Заповнення даних для підключення в мобільному додатку
  9. Первинне завантаження даних для роботи в мобільному застосуванні
  10. Порівняння даних за цінами з бази і в мобільному додатку
  11. Оформлення купівлі через мобільний додаток
  12. Накладна, передана з мобільного додатку - вказана роздрібна ціна і відсоток знижки

Кейс: Автоматизація торгівлі сантехнічними виробами з використанням мобільного додатка

У нашу компанію звернувся клієнт із завданням автоматизувати роботу магазину сантехніки з наданням клієнтам можливості робити замовлення самостійно. За проханням клієнта, скріншоти прикладів було виконано на конфігурації з демо-прикладами.

Історія впровадження

Магазин сантехніки розташовується на великому ринку міста Харкова. Раніше облік вівся в зошиті, замовляти товар попередньо можна було тільки за телефоном, підбір товару за замовленням проходив довго, з’являлися черги, через що деякі клієнти йшли.

Визначення фронту робіт

Під час аналізу бізнес-процесів магазину було виявлено необхідність у:

– оперативному відображенні інформації за залишками та цінами;

– складському обліку товарів;

– гнучкій системі знижок для постійних клієнтів;

– організації доступу клієнтам до перегляду інформації щодо товарів та можливості робити замовлення не відвідуючи магазин.

Пошук рішення

Після аналізу бізнес-процесів клієнта та наявних програмних продуктів, для вирішення поставлених завдань було обрано програму BAS Управління торгівлею та мобільний додаток власної розробки.

Етапи роботи

У програмі BAS Управління торгівлею створено структуру складів відповідно до реальної системи складів, організовано складський облік, налаштовані звіти за складами, які менеджер може використовувати під час роботи.

За допомогою мобільного додатку налагоджено оперативний доступ клієнтів до залишків та цін на товари. У програмі виконані доопрацювання для підключення клієнтів та встановлення індивідуальних знижок.

Клієнту надається файл із додатком, який потрібно встановити на мобільному пристрої (телефоні, планшеті) з операційною системою Android або iOS.

Для підключення клієнта в картці контрагента задається логін та пароль, а також вказуються групи товарів та знижки.

У мобільному додатку потрібно вказати адресу бази, ім’я користувача та пароль, що задані в картці клієнта. Після підключення додатку, виконується первісне завантаження структури та залишків. У додаток передається вся поточна інформація щодо кількості товарів та актуальних цін. Ціни завантажуються з урахуванням знижки клієнта.

Клієнт може безпосередньо з додатку створити накладну та передати в програму BAS Управління торгівлею. У додатку галочками відмічаються документи, які вже були синхронізовані з основною базою.

Накладна завантажується в програму BAS Управління торгівлею не проведеною – менеджер обробляє замовлення, збирає необхідні товари та, під час видавання клієнту, проводить документ.

Завітавши в магазин, клієнту не потрібно чекати, поки збирають його замовлення – усі товари за накладною вже підібрані та чекають покупця.

Підсумки впровадження

У результаті впровадження в магазині сантехніки автоматизації обліку з використанням мобільного додатку було досягнуто:

– виросла кількість замовлень клієнтів;

– знизилося навантаження на менеджерів;

– зникли черги в магазині;

– у програмі створено чітку структуру складів;

– з’явилася можливість оперативно відстежувати наявність товару на складах та своєчасно робити поповнення запасів;

– став доступний аналіз продажів та оптимізація товарного асортименту.

Завдяки проведеним роботам за впровадженням програмного рішення для автоматизації бізнес-процесів, робота магазину стала більш ефективна. Ефективність впровадженого рішення було ще раз підтверджено під час введення в країні суворого карантину у зв’язку з пандемією Covid-19. Незважаючи на загальне падіння продажів у регіоні, магазин перейшов на роботу через мобільний додаток і далі працює.

Реєстрація даних для підключення клієнта у базі УТ

Подключение данных к мобильному приложению

Заповнення даних для підключення в мобільному додатку

заполнение данных в мобильном приложении

Первинне завантаження даних для роботи в мобільному застосуванні

Загрузка данных в мобильное приложение 1С

Порівняння даних за цінами з бази і в мобільному додатку

цены в мобильном приложении 1С

Оформлення купівлі через мобільний додаток

Отгрузка через мобильное приложение 1С

Накладна, передана з мобільного додатку - вказана роздрібна ціна і відсоток знижки

Синхронизация мобильного приложения

Також, наша компанія проводить навчання за курсами:

Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.

Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20

( 9 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(095) 090-70-20 (068) 090-70-20 (093) 090-70-20 info@finsoft.ua