Інтеграція систем з BAS

Інтеграція систем з BAS

Сучасні тенденції автоматизації бізнес-процесів дають змогу спростити певні операції. Але нагромадження різноманітних інструментів автоматизації може дати зворотній ефект — користувачі плутаються в різних додатках, не завжди дані вносяться коректно, інколи виникає необхідність вносити ті ж самі дані в різні програми. Виходом із цієї ситуації є налаштування синхронізації та робота у «єдиному вікні». Часто базою для обміну даними стає BAS, бо консолідують у собі всю облікову інформацію

Коли потрібна послуга

Ми цінуємо ваш час, тому допоможемо розібратися, як підготуватися до успішної автоматизації.

01
Багаторазове введення однакової інформації
02
Вивільнити трудові ресурси для нових завдань
03
Мінімізувати людський фактор
04
Використання у бізнесі різних систем: CRM, телефонія, ПРРО...

Ціни за послуги

Визначається індивідуально та залежить від завдання.

Отримайте якісну консультацію від нашого фахівця

Етапи

01
Заявка на сайті
02
Попередня консультація
03
Підписання договору
04
Оплата послуг

Переваги

Багаторічний досвід роботи дозволяє нам швидко і якісно вирішувати будь-які завдання. Основна наша цінність - індивідуальний підхід до клієнтів. Там де інші скажуть, що зробити не зможуть - ми придумаємо рішення.

Входимо до САБ - "Спілка автоматизаторів Бізнесу"

30 +
Сертифікатів
11 + років
Досвід впровадження
400 +
Клієнтів
20 000 +
Заявок
Отримайте якісну консультацію від нашого фахівця

Інтеграція BAS з різноманітними CRM

CRM є зручним робочим місцем менеджера, але не завжди є повноцінним інструментом задля обліку товарів та взаєморозрахунків із контрагентами. У цьому випадку симбіоз облікової програми та CRM значно збільшує ефективність роботи.

Як правило, розробники популярних CRM надають можливість синхронізації своїх сервісів із продуктами BAS.

Практично в будь-якій конфігурації можна налаштувати обмін даними з більшістю популярних CRM за допомогою спеціальних модулів або розширень.

Як правило, є двосторонній обмін у результаті якого можна передавати таку інформацію як: інформація за угодами, номенклатурі, цінах, наявності товарів тощо.

Розглянемо варіанти синхронізації CRM та особливості їх синхронізації.

Типова (штатна) синхронізація BAS із CRM

Інтеграція відбувається так: Розробником надається шаблонне рішення у вигляді модуля, який вбудовується у конфігурацію. Існують готові рішення для роботи з базовим функціоналом для типових конфігурацій

BAS:

Як правило, з його допомогою здійснюється двостороння синхронізація замовлень, а також вивантаження номенклатури з характеристиками, цін, залишків. Додатково модуль дозволяє проводити двосторонній обмін наступними даними:

  • угоди;
  • компанії;
  • контакти;
  • реквізити;
  • рахунки;
  • товари;
  • властивості товарів.

Гнучка настройка дозволяє здійснювати повну обробку замовлень на стороні CRM, тим самим прискорюючи та спрощуючи роботу менеджерів.

Інтеграція систем за допомогою API («Кастомна» інтеграція)

Відбуваєтьсяу випадку, якщо розробник CRM не надає готового рішення щодо синхронізації.

Як правило, обмін відбувається по API з CRM (або іншою системою). Вендор надає документацію, за допомогою якої, розробник пише модуль, що реалізовує обмін між системами.
Для цього потрібно створити "з нуля" рішення під ваші бізнес-процеси. Наша компанія може розробити схему взаємодії облікової системи та CRM, яка повною мірою задовольнятиме ваші запити.

Інтеграція з мобільним додатком для торгових агентів ABM DD ми реалізовували за допомогою API. Розробник надавав документацію, каркасний модуль, який ми доопрацювали під потреби клієнта.

Наш кейс: Інтеграція BAS с фулфілмент

Кастомні розробки можуть бути досить дорогими, але в той же час вони повністю закривають потреби автоматизації клієнтів, дозволяючи робити більше продажів відповідно досить швидко окупити витрати на розробку.

Обмін по API з постачальниками товарів

Багато великих постачальників можуть віддавати інформацію щодо актуальної наявності товарів, поточних цінах не у вигляді класичного прайсу в Excel, який один раз на добу приходить на електронну скриньку, а в режимі реального часу з допомогою API. Задля цього створюється спеціальний модуль, який може в режимі реального часу давати запити до бази постачальника та одержувати актуальну інформацію щодо наявності товару на складі та поточних цінах. Як правило, такі рішення створюються індивідуально виходячи з технічного завдання та можливості серверу постачальника.

Інтеграція BAS із сайтом

Як правило, обмін даними з інтернет-магазинами відбувається за допомогою модуля CommerceML2, який входить до складу більшості типових конфігурацій. З боку більшості платформ інтернет-магазинів аналогічний модуль або входить до складу поставки, або є як окреме рішення. У деяких випадках обмін даними можливий із допомогою API.

Інтеграція з інтернет-магазином включає в себе такі роботи:

  1. Вивантаження товарів, залишків та цін до інтернет-магазину. Товар створюється в програмі з описом, характеристиками, додаються фото. Під час вивантаження, у магазині автоматично створюється повноцінна картка товару, тим самим виключаючи подвійну роботу. Також налаштовується автоматичне вивантаження залишків та цін за обраними складами.
  2. Автоматичне завантаження замовлень з інтернет-магазину. В обліковій програмі автоматично створюється контрагент, замовлення покупця із заповненими товарами та цінами. Менеджерам більше не потрібно буде вручну переносити дані щодо замовлень з адмінки магазину.

У якості прикладу можна навести один із популярних безоплатних CMS — Opencart. Для нього розроблені готові модулі задля синхронізації CommerceML2. У цьому випадку фахівцям потрібно лише встановити плагін та налаштувати обміни з боку сайту та програми.

Якщо ваша CMS система не підтримує CommerceML2, або можливостей недостатньо, можемо запропонувати розроблення плану обміну за вашим технічним завданням.

Наш модуль: Автоматизація інтернет магазину

Інтеграція BAS та Asterisk

Якщо у вас є IP телефонія, то за умов використання системи від компанії МІКО можна підключити її практично до будь-якої типової конфігурації. За допомогою цього модуля можна дзвонити безпосередньо з програми, під час вхідного дзвінка бачити хто дзвонить, контролювати пропущені дзвінки та використовувати облікову систему в якості CRM. На відміну від більшості хмарних сервісів такий тип організації телефонії не має абонплати, тобто ви платите тільки за підключення.

Наш кейс: Впровадження МІКО

ФРЕДО, Медок, Вчасно, Comarch EDI (або інші сервіси документообігу) та інтеграція з BAS

 Електронний документообіг поступово витісняє паперові документи. Це й не дивно, бо, щоби обмінятися документами, достатньо кількох кліків. Зараз є безліч сервісів електронного документообігу: ФРЕДО, Медок, Вчасно, Comarch EDI тощо.

Подібні сервіси дають змогу здійснити документообіг як вручну, у веб інтерфейсі, так і з допомогою автоматичного завантаження документів до облікової системи.

Інтеграція сервісу документообігу з обліковою системою дає змогу максимально автоматизувати документообіг із партнерами, тим самим дає змогу звести до мінімуму людський чинник та прискорити роботу.

Синхронізація з торговельними майданчиками: Prom.ua, Rozetka.ua, Hubber.ua, Foks.biz, Hotline.ua, Tabletki.ua

Більшість майданчиків мають власні API, які дають змогу розробляти різноманітні рішення з вивантаження товарів та замовлень. Для деяких сайтів уже є готові рішення, які дають змогу автоматизувати передачу інформації між майданчиком та обліковою системою.

Синхронізація товарів (вивантаження асортименту, оновлення залишків та цін) також може здійснюватися з допомогою файлу у форматі XML. Для різних майданчиків структура файлу подібна, але можуть бути певні вимоги та відмінності кожної компанії. Платформи BAS мають повний функціонал задля формування подібних файлів із регулярним автоматичним обміном.

У деяких випадках, наприклад, для обміну з Розеткою потрібне не тільки створення XML файлу, але й розроблення завантаження з допомогою API.

Наш модулі: Обмін товарами і замовленнями з Rozetka

Модуль вивантаження товарів на tabletki.ua

Синхронізація зі службами доставки (Нова пошта, Укрпошта, Meest Express, Delivery тощо)

Інтеграція зі службами доставки значно прискорює процес відправки, дає змогу оперативно відстежувати стан доставки, повідомляти клієнта щодо посилання та багато іншого.

Обмін даними з такими системами зазвичай проходить через API. Для деяких перевізників уже розроблені спеціальні модулі, які дають змогу оформлювати всі операції з доставки безпосередньо в програмі.

Комплексна синхронізація BAS з різними системами дає змогу організувати максимально ефективну автоматизацію. Залишайте заявку на сайті та ми допоможемо вам побудувати оптимальну структуру взаємодії різних систем та відповімо на всі хвилюючі питання.

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua