Кейс «Автоматизація роботи овочевого магазину»

Зміст
  1. Кейс: Автоматизація роботи овочевого магазину
  2. Історія впровадження
  3. Визначення фронту робіт
  4. Пошук рішення
  5. Етапи роботи
  6. Підсумок роботи.
  7. Візуалізація результатів впровадження BAS Управління торгівлею

Кейс: Автоматизація роботи овочевого магазину

У нашу компанію звернувся клієнт із завданням налаштувати облік та робоче місце продавця в овочевому магазині. На перший погляд, завдання може здатися звичайним, але, як з’ясувалося в процесі роботи, досить цікавим.

Історія впровадження

Овочевий магазин займається оптово-роздрібною торгівлею на великому овочевому ринку м. Харкова. Раніше облік було організовано на базі програми "Хамелеон", але в процесі роботи було виявлено низку недоліків та прийнято рішення перейти на іншу програму.

Визначення фронту робіт

У процесі аналізу бізнес-процесів роботи магазину було виявлено:

– потрібно організувати робоче місце продавця так, щоби продаж проходив максимально швидко та не створювалися черги;

– продавець мусить мати можливість вручну коригувати ціни під час продажу;

– мусить бути можливість продажу з відстрочкою платежу;

– мусить бути контроль виторгу за зміну – зміна нічна, з переходом через опівніч;

– у комплект документів продажу мусить входити ТТН;

– потрібен облік товарів різної якості;

– потрібно мати можливість аналізувати виторг та обсяги продажів за номенклатурою.

Пошук рішення

Після аналізу бізнес-процесів роботи магазину було прийняте рішення автоматизувати роботу з використанням програми BAS Управління торгівлею.

Спочатку планувалося організувати робоче місце продавця в програмі через Робоче місце касира. Під час моделювання роботи з РМК було виявлено низку позитивних та негативних моментів:

+ звичний для продавців інтерфейс;

+ є можливість бачити залишки за касою під час закриття зміни;

+ висока швидкість оформлення продажу;

– немає можливості вручну змінювати ціни під час продажу, а зміна суми за допомогою знижок ускладнює процес продажу, тим самим збільшуючи час;

– немає можливості продажу в розстрочку;

– немає можливості оформлювати ТТН під час продажу;

– немає можливості вказувати певного покупця.

За робочим місцем касира було проведено аналіз можливих доопрацювань функцій, що бракують.

Після аналізу всіх можливостей РМК, а також оцінювання доопрацювань, було прийняте рішення відмовитися від РМК та організувати робоче місце продавця за допомогою більш функціонального «Помічника продажів», а для аналізу роботи касирів створити окремий звіт.

Етапи роботи

Для вирішення поставлених завдань було зроблено такі налаштування та доопрацювання програми BAS Управління торгівлею:

– включено використання типових оферт (задля автоматичного заповнення способу сплати в Помічнику продажів);

– включені статуси реалізацій товарів та послуг (задля відображення різного способу сплати);

– створено типову оферту з порядком розрахунку «за накладними» та готівковою формою сплати без вказання етапів сплати;

– налаштовано робоче місце Помічник продажів задля автоматичного оформлення документів РТП та ПКО;

– включено використання друкованої форми Товарно-транспортної накладної;

– створено нову форму звіту «Звіт за зміну», який дає змогу аналізувати продажі за вказаний період (з точністю до секунд);

– у друковану форму Видаткова накладна додано інформацію щодо етапів сплати задля інформування клієнта;

– налаштовано можливість роботи з товарами різної якості;

– налаштовано АВС/XYZ-класифікацію номенклатури.

Підсумок роботи.

  1. Налаштування зручного робочого місця продавця через Помічник продажів, завдяки якому стало можливо:
  • швидке оформлення продажу;
  • зміна цін вручну під час продажу;
  • продавати з відстрочкою платежу, з частковою сплатою, зі сплатою через еквайринг;
  • оперативне формування комплекту документів.
  1. Створення Звіту за зміну, завдяки якому стало можливо відстеження продажів за різними формами сплати за чітко встановлений час (з точністю до секунд). Це дає змогу аналізувати продажі за зміну з переходом на іншу добу, за певний час.
  2. Можливість роботи з товарами різної якості.
  3. Можливість аналізу номенклатури за АВС/XYZ-класифікацією та оптимізація товарного асортименту.

У подальшій роботі підприємства виникла необхідність використання багатооборотної тари та системи знижок клієнтам. Цей функціонал було включено та налаштовано в програмі та успішно використовується з робочим місцем Помічник продажів.

Завдяки впровадженню BAS Управління торгівлею робота магазину стала більш ефективною: скоротилися черги, менше стало товару, що залежався, краще контролюється робота продавців, відстежуються взаєморозрахунки з клієнтами в момент продажу тощо.

Візуалізація результатів впровадження BAS Управління торгівлею

  • Також, наша компанія проводить навчання за курсами:

    Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.

    Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
    (093) 090-70-20
    (095) 090-70-20
    (068) 090-70-20

( 4 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua