Кейс «Автоматизація роботи овочевого магазину»
Кейс: Автоматизація роботи овочевого магазину
У нашу компанію звернувся клієнт із завданням налаштувати облік та робоче місце продавця в овочевому магазині. На перший погляд, завдання може здатися звичайним, але, як з’ясувалося в процесі роботи, досить цікавим.
Історія впровадження
Овочевий магазин займається оптово-роздрібною торгівлею на великому овочевому ринку м. Харкова. Раніше облік було організовано на базі програми "Хамелеон", але в процесі роботи було виявлено низку недоліків та прийнято рішення перейти на іншу програму.
Визначення фронту робіт
У процесі аналізу бізнес-процесів роботи магазину було виявлено:
– потрібно організувати робоче місце продавця так, щоби продаж проходив максимально швидко та не створювалися черги;
– продавець мусить мати можливість вручну коригувати ціни під час продажу;
– мусить бути можливість продажу з відстрочкою платежу;
– мусить бути контроль виторгу за зміну – зміна нічна, з переходом через опівніч;
– у комплект документів продажу мусить входити ТТН;
– потрібен облік товарів різної якості;
– потрібно мати можливість аналізувати виторг та обсяги продажів за номенклатурою.
Пошук рішення
Після аналізу бізнес-процесів роботи магазину було прийняте рішення автоматизувати роботу з використанням програми BAS Управління торгівлею.
Спочатку планувалося організувати робоче місце продавця в програмі через Робоче місце касира. Під час моделювання роботи з РМК було виявлено низку позитивних та негативних моментів:
+ звичний для продавців інтерфейс;
+ є можливість бачити залишки за касою під час закриття зміни;
+ висока швидкість оформлення продажу;
– немає можливості вручну змінювати ціни під час продажу, а зміна суми за допомогою знижок ускладнює процес продажу, тим самим збільшуючи час;
– немає можливості продажу в розстрочку;
– немає можливості оформлювати ТТН під час продажу;
– немає можливості вказувати певного покупця.
За робочим місцем касира було проведено аналіз можливих доопрацювань функцій, що бракують.
Після аналізу всіх можливостей РМК, а також оцінювання доопрацювань, було прийняте рішення відмовитися від РМК та організувати робоче місце продавця за допомогою більш функціонального «Помічника продажів», а для аналізу роботи касирів створити окремий звіт.
Етапи роботи
Для вирішення поставлених завдань було зроблено такі налаштування та доопрацювання програми BAS Управління торгівлею:
– включено використання типових оферт (задля автоматичного заповнення способу сплати в Помічнику продажів);
– включені статуси реалізацій товарів та послуг (задля відображення різного способу сплати);
– створено типову оферту з порядком розрахунку «за накладними» та готівковою формою сплати без вказання етапів сплати;
– налаштовано робоче місце Помічник продажів задля автоматичного оформлення документів РТП та ПКО;
– включено використання друкованої форми Товарно-транспортної накладної;
– створено нову форму звіту «Звіт за зміну», який дає змогу аналізувати продажі за вказаний період (з точністю до секунд);
– у друковану форму Видаткова накладна додано інформацію щодо етапів сплати задля інформування клієнта;
– налаштовано можливість роботи з товарами різної якості;
– налаштовано АВС/XYZ-класифікацію номенклатури.
Підсумок роботи.
- Налаштування зручного робочого місця продавця через Помічник продажів, завдяки якому стало можливо:
- швидке оформлення продажу;
- зміна цін вручну під час продажу;
- продавати з відстрочкою платежу, з частковою сплатою, зі сплатою через еквайринг;
- оперативне формування комплекту документів.
- Створення Звіту за зміну, завдяки якому стало можливо відстеження продажів за різними формами сплати за чітко встановлений час (з точністю до секунд). Це дає змогу аналізувати продажі за зміну з переходом на іншу добу, за певний час.
- Можливість роботи з товарами різної якості.
- Можливість аналізу номенклатури за АВС/XYZ-класифікацією та оптимізація товарного асортименту.
У подальшій роботі підприємства виникла необхідність використання багатооборотної тари та системи знижок клієнтам. Цей функціонал було включено та налаштовано в програмі та успішно використовується з робочим місцем Помічник продажів.
Завдяки впровадженню BAS Управління торгівлею робота магазину стала більш ефективною: скоротилися черги, менше стало товару, що залежався, краще контролюється робота продавців, відстежуються взаєморозрахунки з клієнтами в момент продажу тощо.
Візуалізація результатів впровадження BAS Управління торгівлею
-
Також, наша компанія проводить навчання за курсами:
Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.
Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20
Зв'яжіться з нами
Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.