Мобільний додаток «ПРОскануй»

Proскануй

Вартість мобільного додатку 3 960 грн
Кількість ліцензій
Кожна наступна, починаючи з 1 одиниць: 3 960 грн
Склад замовлення
Ліцензія К-во
Mobile application Procкануй 1 3 960 грн
Підсумок: 3 960 грн

Мобільний софт «ПРОскануй»

Як перевірити штрихкод?

Перевірка штрихкоду передбачає збір даних за допомогою терміналу. Повну інформацію таким чином можна отримати про різні позиції – власне товар, складську комірку чи супровідний лист до упаковки товарів.

Процес сканування

Для початку сканування слід використати камеру. На пристрої існує спеціальна кнопка «Сканування», яка запускає процес.

Камеру пристрою чи спеціальний сканер слід навести на штрихкод.

 

Які дані можна отримати завдяки скануванню?

Дані про товар в мобільному додатку

Штрих код після аналізу за допомогою камери чи спеціального сканеру дозволяє взнати таку інформацію про товар:

  • назву;
  • штрих-код;
  • артикул;
  • вартість;
  • наявність на складі чи в мережі (обсяг залишків);
  • дані про документи та завдання, в яких є інформація про цей товар

 

Друг цінників Довільний список

Операція «Друк цінників»

Дані з від сканованого штрих-коду товару оперативно додати та внести в список для друку цінників.Щоб використати інформацію в ціннику, досить просто натиснути на «+» у графі «Друк цінників». Кількість екземплярів цінників, яку необхідно роздрукувати, можна збільшити, натискаючи на «+» кілька разів.

Формування довільного списку

Режим «Перевірка штрихкодів» дозволяє оперативно вносити товар в певний перелік. Сформований список придатний для використання в обліковій системі за умови, що створений документ містить таблицю «Товари».

 

Додавання фото для товару

Зісканувавши товар, можна додати фото для картки.

Додавання фото в додаток

Використання процесу сканування товарів при прийомі

Робота з замовленнями

Замовлення формуються в обліковій системі, а в терміналі дані про замовлені товари з’являються в день доставки.

Кількісний прийом товарів (без замовлення)

Такий спосіб прийому популярний на складах, де товари приймають, просто перераховуючи їх. Це дозволяє пришвидшити процес прийому товару.

Кількісно-сумовий прийом товарів (без замовлення)

При прийомі товару за допомогою цього методу потрібно вказати:

  • кількість одиниць товару;
  • вартість прийнятого товару;
  • наявність чи відсутність розбіжностей між фактично прийнятим товаром і даними ТТН.

Як приймати товари без замовлення?

Прийом товарів без замовлення Прийом товару.

Обирайте вкладку «Документи»

Поставте «+» навпроти пункту «Прийом товару

 

Як працювати в режимі кількісного прийому?

Вибір постачальників Додавання кількості Робота з списком товару Синхронізація документа
Виберіть постачальника товарів. Якщо є така необхідність, зафіксуйте номер вхідної та вихідної накладної. Після цього натискайте кнопку «Створити» та обирайте тип приходу «Прийняти ордером»

У створений документ товари додаються товари за допомогою сканування штрих-коду або вибору найменування продукції у готових списках.При використанні відкритої форми слід вказати кількість товарів і обрати кнопку «Застосувати»

Товари, прийняті на баланс, відображаються в створеному переліку. Вилучити стрічку можна, виділивши її за допомогою натискання. Функція «Видалити» зʼявиться, якщо потримати палець на виділеному тексті – при потребі на цю кнопку можна натиснути.

Після прийому товару документ можна надіслати відповідною кнопкою. Якщо прийом триває довго й вимагає перерв, з документа можна вийти і повернутися до роботи з ним пізніше.

 

Як виконати кількісно-сумовий прийом товару?

Надходження в додатку Штрих коди та надходження Перевірка документа та пересилання

Для створення шапки документу у цьому режимі варто вибрати операцію «Оформити надходження» і вказати такі дані:

  • імʼя постачальника;
  • вхідний номер супровідної документації;
  • вхідну дату ТТН.

Поле з вказівкою суми використовується не для заповнення, а для перевірки розбіжностей між вказаною у накладній від постачальника сумою та даними фактично прийнятої накладної.

Документ формується за допомогою сканування товару – дані зі штрих-кодів додаються в документ.

При формуванні документу треба вказати такий пакет даних:

  • фактична вартість;
  • реальна кількість товару.

У випадку виявлення розбіжностей з даними постачальника слід вказати різницю у полі «В постачальника».

Перевірка документу та його пересилання

Кнопка «Надіслати» дозволяє легко надіслати створений документ. При потребі можна перервати процес прийомки й повернутися до створення документу пізніше.

 

Інвентаризація наявної на складі продукції

«PROскануй» – зручний додаток, який значно спрощує складську роботу з інвентаризації.

Перед початком перерахунку продукції потрібно заздалегідь сформувати у центральній базі «Наказ на інвентаризацію». Цей документ є підставою для початку процесу переобліку.

Перерахунок в BAS КУП

Створюється документ «Перерахунок товарів», наприклад, програмним забезпеченням BAS:КУП, яке цілком сумісне з додатком «PROскануй».

Створений документ заповнюється даними про продукцію, що перебуває на складі у залишках. Існує можливість заповнення документа кількома способами, зокрема вказати дані про товари в одній з комірок складу, або інформацію про товари певного типу.

 

Документ «Перерахунок товарів» на ТЗД пересилається в статусі «В роботі». Передача товару в ТЗД

 

Завдання на перерахунок товару Перелік товарів на перерахунок Етапи перерахунків товару Надсилаємо документи в базу BAS
Завдання "Перерахунок товарів" вноситься до переліку активних.

У завданні відображений перелік товарів, для яких передбачена інвентаризація. Для початку роботи з перерахунку наявної продукції слід скористатися вкладкою «Документи»

Документи необхідні для розподілу інвентаризації на кілька етапів. Перерахунок може проходити за низкою товарів, які перебувають на різних ділянках складських приміщень. У кожному окремому документі можна відображати вміст конкретного стелажа(комірки), що спростить у подальшому пошук продукції. 

Документ після заповнення має відображати фактичну кількість продукції для кожної товарної позиції. Підтвердженням наявності товару стане сканування штрих-кодів.

Після того, як буде проведений перелік всіх товарів, що підлягають інвентаризації, слід натиснути кнопку «Надіслати та закрити»

 

Перерахунок товарів з ТЗД в BAS

Після відправки документів про проведену інвентаризацію в центральну систему BAS, слід в основному програмному забезпеченні вказати статус документів «Внесення результатів» і скористатися функцією «Заповнити із терміналів».

Програмне забезпечення проведе порівняльний аналіз зібраних даних про наявну продукцію і виявить нестачу або просто вкаже сумарну інформацію про наявні залишки товарів на складі.

Інвентарізація за допомогаю ТЗД в BAS

 

Використання додатка  «PROскануй» при відвантаженнія товарів

У додатку передбачені 2 схеми роботи в режимі відвантаження товарів:

  1. з відвантаженням продукції за Розхідними накладними. При цьому використовується такий тип документів, як Розхідні складські ордери. Працівники сфери продаж створюють для співробітників складів розхідні накладні і додаток «ProСкануй» відображає завдання щодо комплектації партії товару та відвантаження продукції.
  2. відвантаження за замовленням, без застосування додаткових ордерів. Складські працівники отримують перелік замовлень безпосередньо від покупців. У такому випадку саме складські працівники мають оперативно відвантажити замовлену продукцію і самостійно створити сформувати Розхідну накладну.

Використання ордерів у діяльності складу

Реалізаця товарів

Програмне забезпечення BAS формує новий документ «Реалізація товарів». Всі види продукції, які слід відвантажити, вказані на спеціальній вкладці «Товари».

 

Відвантаження в ТЗД Функція - Взяти в роботу на ТЗД Документ відвантаження в ТЗД

Операція «Відвантаження товарів» буде відображена в переліку активних завдань.

Застосування функції «Взяти в роботу» дозволяє не тільки розпочати виконання завдання, але й визначити конкретного виконавця.

Документ «Відвантаження» дозволяє вказувати й змінювати кількість відвантаженої продукції.

 

Видатковий ордер в BAS із Проскануй

Видатковий ордер на відвантаження продукції формується програмним рішенням BAS на основі даних, переданих додатком ProСкануй.  

У кінцевому документі на ТЗД буде вказана фактична кількість відвантаженого зі складу.

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua