Впровадження МІКО в 1С: Панель телефонії та журналу дзвінків

Зміст
  1. Історія впровадження модуля МИКО в 1С: Підприємство
  2. Довідка:
  3. Що було зроблено?
  4. Визначення фронту робіт
  5. Пошук рішень для ліквідації проблемних ділянок CRM
  6. Етапи роботи
  7. Усунення функціональних несправностей телефонної системи на базі сервера IP-телефонії Asterisk
  8. Результати виконаної роботи

Історія впровадження модуля МИКО в 1С: Підприємство

У FinSoft надійшов запит зайнятися інтеграцією і налаштуванням 1С:Підприємство. З клієнтом була підписана NDA - угода про нерозголошення, тому ми не можемо вказати, з ким конкретно працювали. Компанія вже мала функціонуючу телефонну систему на базі сервера IP-телефонії Asterisk, яку тривалий час переналаштовували, що не допомагало вирішити низку задач, що заважали повноцінній роботі.

Call center

Довідка:

Asterisk - один з найпопулярніших на сьогоднішній день серверів IP-телефонії від компанії Digium, що має функціонал класичної АТС. Його перевага - відкритий вихідний код, що дозволяє допрацьовувати і розширювати можливості Asterisk. Сервер легко встановлюється на комп'ютери, що працюють на операційних системах GNU, Free, Linux, Mac OS X, Net, Darwin, OpenBSD, Solaris.

 В результаті інтеграції 1С:Підприємство і Asterisk, а також використання готових рішень по IP-телефонії від компанії МІКО, були усунені основні існуючі проблеми, пов'язані з відсутністю CRM-системи, і як наслідок витікали в:

  • пропущені дзвінки;
  • забували передзвонювати клієнтам;
  • слабкий контроль за операторами.

Що було зроблено?

Визначення фронту робіт

Проблеми у функціонуванні телефонної системи виникли в ході інтеграції 1С:Підприємство і Asterisk, тому робота була розділена на дві частини, одну з яких виконувала наша компанія FinSoft, а другу - компанія-підрядник, що налаштовувала Asterisk.
Для клієнта було важливо, щоб не було пропущених дзвінків, не забували передзвонювати і можна було повноцінно контролювати операторів. Найзначніша несправність системи виникла в ході інтеграції і виражалася в непрацюючому автопідйомі. Автопідйом необхідний для того, щоб при використанні IP-телефону при вихідному дзвінку відразу знімалася трубка і йшов дзвінок обраному абонентові, тому нашою метою було заповнити функціональний пробіл, який з’явився.

Пошук рішень для ліквідації проблемних ділянок CRM

Завдяки роботі з програмними продуктами 1С:Підприємство, було прийнято рішення виправляти недоліки системи, використовуючи:

  • МІКО: Безлімітна ліцензія на 1 термінальний сервер на Панель телефонії для 1С:Підприємство 8.
  • Модуль: Журнал дзвінків + аналітичні звіти для 1С.

Етапи роботи

Фахівці нашої компанії FinSoft детально вивчили проблеми, з якими зіткнувся клієнт, і максимально уважно поставилися до поставлених завдань. Ми займалися впровадженням і налаштуванням МІКО в 1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України. Саме на базі цієї конфігурації нами були інтегровані два програмних продукта: панель телефонії для 1С:Підприємство, а також Модуль журнал дзвінків і аналітика.

Усунення функціональних несправностей телефонної системи на базі сервера IP-телефонії Asterisk

Ми виконали серйозну роботу, яка включала в себе вивчення логів сервера Asterisk, включення режиму відладки в модулі МІКО, співпрацю з фахівцями з IP-телефонії Asterisk, в результаті чого вдалося виявити і усунути несправності.

Ip телефон

Те, що було зроблено, дозволило:

  • запустити повноцінне функціонування системи з максимальною кількістю необхідних сервісних можливостей;
  • оптимізувати діяльність співробітників компанії клієнта під час телефонних розмов.

Для вирішення поставлених завдань використовувалися:

  1. Версія АТС - Asterisk 11.25.1
  2. Версія конфігурації 1С - "Управління торговим підприємством для України", редакція 1.2. (1.2.43.1)
  3. Версія платформи 1С:Підприємство - 1С:Підприємство 8.3 (8.3.10.2580)
  4. МІКО: Безлімітна ліцензія на 1 термінальний сервер на Панель телефонії для 1С:Підприємство 8.
  5. Модуль: Журнал дзвінків + аналітичні звіти для 1С.

Результати виконаної роботи

В результаті використання готових рішень по IP-телефонії від компанії МІКО і їх інтеграції з 1С:Підприємство УТП клієнт отримав не тільки ідеально функціонуючу телефонну систему на базі сервера Asterisk, але і прискорену і поліпшену роботу операторів, так як з'явилася можливість її контролювати як в режимі реального часу, так і за допомогою запису розмов.

Це позитивно позначилося на діяльності всієї компанії, тому що:

  • більше не було пропущених дзвінків;
  • кількість оброблюваних викликів за певну одиницю часу збільшилася, в тому числі, завдяки автопідйому;
  • з'явилася можливість перегляду розширеної аналітики, використовуючи різні звіти.

Результаты внедрения телефонии МИКО

Вам потрібно оптимізувати роботу операторів? Бажаєте отримати контроль над дзвінками і користуватися інформацією, яка допоможе підвищити рівень обслуговування клієнтів? Тоді вашому бізнесу потрібна сучасна CRM-система! Залиште заявку на нашому сайті і ми допоможемо вам з її впровадженням, що виведе вашу компанію на новий рівень. 

( 9 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(095) 090-70-20 (068) 090-70-20 (093) 090-70-20 info@finsoft.ua