Впровадження МІКО: Панель телефонії та журналу дзвінків
У FinSoft надійшов запит зайнятися інтеграцією і налаштуванням облікової системи з телефонією. З клієнтом була підписана NDA - угода про нерозголошення, тому ми не можемо вказати, з ким конкретно працювали. Компанія вже мала функціонуючу телефонну систему на базі сервера IP-телефонії Asterisk, яку тривалий час переналаштовували, що не допомагало вирішити низку задач, що заважали повноцінній роботі.
Довідка:
Asterisk - один з найпопулярніших на сьогоднішній день серверів IP-телефонії від компанії Digium, що має функціонал класичної АТС. Його перевага - відкритий вихідний код, що дозволяє допрацьовувати і розширювати можливості Asterisk. Сервер легко встановлюється на комп'ютери, що працюють на операційних системах GNU, Free, Linux, Mac OS X, Net, Darwin, OpenBSD, Solaris.
В результаті інтеграції Asterisk, а також використання готових рішень по IP-телефонії від компанії МІКО, були усунені основні існуючі проблеми, пов'язані з відсутністю CRM-системи, і як наслідок витікали в:
- пропущені дзвінки;
- забували передзвонювати клієнтам;
- слабкий контроль за операторами.
Що було зроблено?
Визначення фронту робіт
Проблеми у функціонуванні телефонної системи виникли в ході інтеграції УТП і Asterisk, тому робота була розділена на дві частини, одну з яких виконувала наша компанія FinSoft, а другу - компанія-підрядник, що налаштовувала Asterisk.
Для клієнта було важливо, щоб не було пропущених дзвінків, не забували передзвонювати і можна було повноцінно контролювати операторів. Найзначніша несправність системи виникла в ході інтеграції і виражалася в непрацюючому автопідйомі. Автопідйом необхідний для того, щоб при використанні IP-телефону при вихідному дзвінку відразу знімалася трубка і йшов дзвінок обраному абонентові, тому нашою метою було заповнити функціональний пробіл, який з’явився.
Пошук рішень для ліквідації проблемних ділянок CRM
Завдяки роботі з програмними продуктами, було прийнято рішення виправляти недоліки системи, використовуючи:
- МІКО: Безлімітна ліцензія на 1 термінальний сервер на Панель телефонії.
- Модуль: Журнал дзвінків + аналітичні звіти.
Етапи роботи
Фахівці нашої компанії FinSoft детально вивчили проблеми, з якими зіткнувся клієнт, і максимально уважно поставилися до поставлених завдань. Ми займалися впровадженням і налаштуванням МІКО в Управління торговим підприємством для України. Саме на базі цієї конфігурації нами були інтегровані два програмних продукта: панель телефонії, а також Модуль журнал дзвінків і аналітика.
Усунення функціональних несправностей телефонної системи на базі сервера IP-телефонії Asterisk
Ми виконали серйозну роботу, яка включала в себе вивчення логів сервера Asterisk, включення режиму відладки в модулі МІКО, співпрацю з фахівцями з IP-телефонії Asterisk, в результаті чого вдалося виявити і усунути несправності.
Те, що було зроблено, дозволило:
- запустити повноцінне функціонування системи з максимальною кількістю необхідних сервісних можливостей;
- оптимізувати діяльність співробітників компанії клієнта під час телефонних розмов.
Для вирішення поставлених завдань використовувалися:
- Версія АТС - Asterisk 11.25.1
- Версія конфігурації - "Управління торговим підприємством", редакція 1.2.
- Версія платформи 8.3 (8.3.10.2580)
- МІКО: Безлімітна ліцензія на 1 термінальний сервер на Панель телефонії.
- Модуль: Журнал дзвінків + аналітичні звіти.
Результати виконаної роботи
В результаті використання готових рішень по IP-телефонії від компанії МІКО і їх інтеграції з УТП клієнт отримав не тільки ідеально функціонуючу телефонну систему на базі сервера Asterisk, але і прискорену і поліпшену роботу операторів, так як з'явилася можливість її контролювати як в режимі реального часу, так і за допомогою запису розмов.
Це позитивно позначилося на діяльності всієї компанії, тому що:
- більше не було пропущених дзвінків;
- кількість оброблюваних викликів за певну одиницю часу збільшилася, в тому числі, завдяки автопідйому;
- з'явилася можливість перегляду розширеної аналітики, використовуючи різні звіти.
Вам потрібно оптимізувати роботу операторів? Бажаєте отримати контроль над дзвінками і користуватися інформацією, яка допоможе підвищити рівень обслуговування клієнтів? Тоді вашому бізнесу потрібна сучасна CRM-система! Залиште заявку на нашому сайті і ми допоможемо вам з її впровадженням, що виведе вашу компанію на новий рівень.
Також, наша компанія проводить навчання за курсами:
Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.
Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20
Зв'яжіться з нами
Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.