"Першокласна знижка" – нова акція від сервісу FlyDoc: сплачуй половину та насолоджуйся перевагами сповна!

Ліцензію на FlyDoc відтепер можна придбати ще вигідніше!   

Користувачі систем, що дозволяють автоматизувати бізнес можуть отримати застосунок основною функцією якого є миттєвий обмін електронних документів на максимально вигідних умовах  – рік використання за 50% від рекомендованої ціни! Програмне забезпечення за таку плату буде надано з повним функціоналом і дозволить обмінюватися швидко й ефективно різними видами документації безпосередньо із власної облікової програми BAS.

Повна назва та опис послуги

Роздрібні ціни для кожного окремого споживача, рекомендовані виробником ПЗ (у гривнях з ПДВ)

Ліцензія на використання системи електронного документообігу у онлайн форматі "FlyDoc". Доступ для юрособи. Термін дії –  1 рік

4680

(було  9360)

Ліцензія на використання онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc". Доступ для фізособи – підприємця (ФОП). Термін дії – 1 рік

2340

(було 4680)

Програма лояльності нашої компанії дозволяє взяти участь у акції  всім новим користувачам, які досі не мали досвіду застосування "FlyDoc".. Придбати доступ до сервісу обміна файлами зі знижкою 50% можна з 02.09.2024 р. до 27.09.2024 р. .

Особливості використання ПЗ "FlyDoc"

Існує певний перелік документації, обмінюватися якою дозволяє сервіс FlyDoc виключно зі сумісних з цим застосунком програм автоматизації за умови, що контрагенти бізнесу також є користувачами FlyDoc, або деякими іншими програмами обміну – FREDO, ДокМен тощо. Важливою умовою для передачі даних між сервісами є спільне використання серверу обміну ПТАХ, а також можливість посилати й отримувати документи (без наявності іншого ПЗ).

До переліку документів, якими можна обмінюватися через сервіс "FlyDoc", належать:

  • рахунки,
  • акти виконаних робіт та звірки,
  • податкові накладні, доповнені додатками 2,
  • накладні товарні і видаткові, 
  • документи універсального типу,
  • прайси,
  • тексти  угод;
  • інші види вкладеної документації.

7 переваг застосунку FlyDoc:

  • цей застосунок встановлюється в систему товарообліку  автоматично при оновленні версії програмного забезпечення до конфігурації BAS+FlyDoc. Не потрібно встановлювати "FlyDoc" окремо, це економить час користувача;
  • застосунком здійснюється автоматична перевірка інформації, викладеної у електронному та обліковому документах до та після відправки даних адресату, на відповідність;
  • усі необхідні дані зафіксовані в єдиній базі, яка повністю обслуговує потреби програми автоматизації бізнесу;
  • включена функція багатостороннього підписання документації в електронному форматі. Відправлення документів також може здійснюватися для групи контрагентів;
  • підтримується функція тайм-менеджменту – можливо створювати, підписувати та передавати адресатам необхідну документацію у відповідності до заданого користувачем розкладу;
  • модуль не лише функціональний, але й дуже гнучкий у питанні задоволення вимог користувача, існує можливість внесення змін та удосконалення;
  • кількість документів, які можливо відправити цим сервісом, необмежена.
( 3 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua