"Першокласна знижка" – нова акція від сервісу FlyDoc: сплачуй половину та насолоджуйся перевагами сповна!
Ліцензію на FlyDoc відтепер можна придбати ще вигідніше!
Користувачі систем, що дозволяють автоматизувати бізнес можуть отримати застосунок основною функцією якого є миттєвий обмін електронних документів на максимально вигідних умовах – рік використання за 50% від рекомендованої ціни! Програмне забезпечення за таку плату буде надано з повним функціоналом і дозволить обмінюватися швидко й ефективно різними видами документації безпосередньо із власної облікової програми BAS.
Повна назва та опис послуги |
Роздрібні ціни для кожного окремого споживача, рекомендовані виробником ПЗ (у гривнях з ПДВ) |
Ліцензія на використання системи електронного документообігу у онлайн форматі "FlyDoc". Доступ для юрособи. Термін дії – 1 рік |
4680 (було 9360) |
Ліцензія на використання онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc". Доступ для фізособи – підприємця (ФОП). Термін дії – 1 рік |
2340 (було 4680) |
Програма лояльності нашої компанії дозволяє взяти участь у акції всім новим користувачам, які досі не мали досвіду застосування "FlyDoc".. Придбати доступ до сервісу обміна файлами зі знижкою 50% можна з 02.09.2024 р. до 27.09.2024 р. .
Особливості використання ПЗ "FlyDoc"
Існує певний перелік документації, обмінюватися якою дозволяє сервіс FlyDoc виключно зі сумісних з цим застосунком програм автоматизації за умови, що контрагенти бізнесу також є користувачами FlyDoc, або деякими іншими програмами обміну – FREDO, ДокМен тощо. Важливою умовою для передачі даних між сервісами є спільне використання серверу обміну ПТАХ, а також можливість посилати й отримувати документи (без наявності іншого ПЗ).
До переліку документів, якими можна обмінюватися через сервіс "FlyDoc", належать:
- рахунки,
- акти виконаних робіт та звірки,
- податкові накладні, доповнені додатками 2,
- накладні товарні і видаткові,
- документи універсального типу,
- прайси,
- тексти угод;
- інші види вкладеної документації.
7 переваг застосунку FlyDoc:
- цей застосунок встановлюється в систему товарообліку автоматично при оновленні версії програмного забезпечення до конфігурації BAS+FlyDoc. Не потрібно встановлювати "FlyDoc" окремо, це економить час користувача;
- застосунком здійснюється автоматична перевірка інформації, викладеної у електронному та обліковому документах до та після відправки даних адресату, на відповідність;
- усі необхідні дані зафіксовані в єдиній базі, яка повністю обслуговує потреби програми автоматизації бізнесу;
- включена функція багатостороннього підписання документації в електронному форматі. Відправлення документів також може здійснюватися для групи контрагентів;
- підтримується функція тайм-менеджменту – можливо створювати, підписувати та передавати адресатам необхідну документацію у відповідності до заданого користувачем розкладу;
- модуль не лише функціональний, але й дуже гнучкий у питанні задоволення вимог користувача, існує можливість внесення змін та удосконалення;
- кількість документів, які можливо відправити цим сервісом, необмежена.
Зв'яжіться з нами
Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.