VI ERP FORUM

Зміст
  1. Конференція: VI ERP FORUM
  2. Які теми будуть розглянуті на конференції
  3. Хто і на яких умовах може взяти участь в конференції?
  4. Де й коли проходитиме прес-конференція?

Конференція: VI ERP FORUM

20 грудня у Києві відбудеться конференція, присвячена підвищенню ефективності управління підприємством різного рівня та випуску програмного рішення «BAS Комплексне управління підприємством» ред 2.5 

Запрошуємо взяти участь у заході менеджерів вищого рівня управління та очільників структурних підрозділів компаній, що належать до середнього і великого бізнесу. Участь у конференції можлива як особиста, так і в онлайн-форматі.

До уваги учасників заходу буде запропоновано пакет матеріалів про різні варіанти підвищення ефективності керування підприємством, автоматизації всіх видів обліку, контролю за всіма типами грошових, матеріальних та інших ресурсів, створення аналітичних даних за допомогою програмного забезпечення BAS.

Зацікавленим особам представлять інформацію про зміни у новій версії програми «BAS Комплексне управління підприємством», а також рекомендації щодо використання функціоналу оновленої версії програми. Важливо, що аналогічні рішення й можливості представлені також у ПЗ «BAS ERP» версії 2.5.

Анонсовано презентацію на конференції нового програмного продукту – «BAS Зарплата та Управління Персоналом». ПЗ призначене для спрощення розрахунку зарплат і роботи з персоналом у компаніях та комерційних організаціях різного розміру.

Учасникам конференції буде запропоновано детальну розповідь про різні автоматизовані способи організації управління виробничими проектами.

На конференції представлять найуспішніші проекти членів Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які було успішно впроваджені. Досвід використання інновації і результати від впровадження управління за допомогою ПЗ буде цікавим для всіх учасників конференції.

У рамках заходу окремим блоком буде проведено Вернісаж партнерських рішень, під час якого всі учасники конференції зможуть вживу поспілкуватися з розробниками програмного забезпечення – задати цікаві запитання, поділитися враженнями від використання програми, висловити побажання щодо подальших розробок.

Ініціатор проведення конференції – Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Які теми будуть розглянуті на конференції

  • Організація впровадження інноваційної програми «BAS ERP»: технології застосування та ефект від автоматизації управління підприємством
  • Особливості ПЗ «BAS Комплексне управління підприємством» (версія 2.5)
    • Перелік нових рішень
    • Обрахунок собівартості продукції/послуг та показника загального прибутку для аналітичного звіту щодо діяльності комерційної організації
    • Бюджетування за допомогою оновленої програми
    • Способи підвищення актуальності планів закупівель
    • Бонуси (ретро) від постачальників матеріалів чи продукції: облік і використання
    • Рух матеріальних цінностей на виробничому підприємстві: управління, контроль витрат, особливості обліку матеріальних цінностей у коморах, розташованих безпосередньо у цехах
  • Презентація ПЗ «BAS Зарплата та Управління Персоналом»:
    • Виконання кадрової політики компанії
    • Обрахунок робочого часу
    • Обчислення заробітної платні і управління виплатами співробітникам 
    • Розрахунок податків та звітність
  • Інформація про практику застосування автоматизації програмними продуктами BAS обслуговування зарплатного напрямку 
  • Онлайн навчання експлуатації програмних рішень лінійки BAS
  • ERP-системи для вирішення задач управління бізнес-корпораціями
  • Використання в роботі можливостей хмари – тренд сучасної автоматизації управління підприємством
  • Оптимізація електронного документообігу та безпека укладання бізнес-угод в умовах викликів сьогодення
  • Додатковий функціонал «BAS АГРО. ERP» (версія 2.5), особливості застосування цього ПЗ на практиці
  • Досвід успішного використання програмних продуктів BAS для корпоративного сектору (кейси членів САБ)

Хто і на яких умовах може взяти участь в конференції?

Попередня реєстрація дає можливість безплатної участі у форумі для представників комерційних підприємств та організацій. Мова йде про такі категорії управлінців:

  • директори всіх рівнів – як генеральний, так і відповідальні за конкретні напрямки діяльності;
  • власники підприємства;
  • керівники різних направлень (технічні, виробничі, тощо);
  • головні бухгалтери або економісти.

Компанії, які входять до Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, можуть безплатно делегувати на конференцію своїх представників після попередньої реєстрації. Для очної участі передбачено не більше 2 безкоштовних місць у залі. Для онлайн-трансляції кількість учасників обмежень не має.

Де й коли проходитиме прес-конференція?

Захід офлайн проходитиме 20 грудня 2023 року (середа)  у Києві в комплексі NIVKI-HALL, Біла зала на першому поверсі. Початок конференції о 10:00, орієнтовний час завершення заходу – 17:00.

Трансляція конференції відбуватиметься онлайн.

Зареєструватися для офлайн участі можна до 16:00 18.12.23.

Бажаючі переглянути матеріали конференції онлайн мають зареєструватися до 18:00 19.12.23.

( 5 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua