Блог

V ERP FORUM

Запрошуємо представників вищого менеджменту та окремих філіалів підприємств взяти участь у конференції "V ERP FORUM" , що присвячена удосконаленню продуктів у сегменті корпоративного ринку. Під час проведення цього заходу будуть розглядатися різні нові можливості для покращення процесів управління бізнесом, його контролю та менеджменту за допомогою новітніх soft рішень, зокрема, BAS. Особлива увага буде приділена детальному обговоренню "BAS ERP", щоб розглянути всі його функціональні можливості та особливості застосування. Конференція охоплюватиме значущі аспекти управління корпоративними проектами з автоматизації, включаючи актуальні проблеми реінжинірингу підприємств. В цілому, захід планується як інноваційна платформа для обговорення та обміну думками про найновіші технології та методи в сфері управління бізнесом, що допоможе підвищити його ефективність та прибутковість.

Учасники конференції зможуть дізнатися про особливості, які варто врахувати в процесі переходу на нову версію "BAS ERP". Крім того, для нових користувачів буде надано детальний огляд функціоналу "BAS ERP". Акцент буде робитися на нові можливості, що стали доступними починаючи з версії 2.5. 

Також на конференції будуть представлені нові галузеві рішення - "BAS Менеджмент нерухомості, Оренда приміщень" та "BAS Service Desk". Організатори "ERP Forum", які мають успішний досвід інтеграції ERP-систем у корпоративному секторі, також поділяться своїми знаннями.

На майбутній конференції будуть представлені нові продукти, які називаються "BAS Оренда та управління нерухомістю" та "BAS Service Desk". Члени САБ, які займаються впровадженням ERP-систем та мають неабиякий досвід, поділяться своїми знаннями з учасниками. Нові рішення, які будуть представлені, можуть стати корисними для ведення комерційної діяльності

На конференції будуть обговорені ключові теми, пов'язані з BAS версії 2.5. Серед них будуть обговорюватися наступні питання: 

  • менеджмент виробництва, 
  • визначення собівартості, 
  • управління фінансовими потоками, 
  • робота з бюджетом, 
  • МСФЗ, 
  • взаєморозрахунки з клієнтами онлайн та покращенням юзабіліті.

Під час конференції будуть виступи про різноманітні аспекти щодо автоматизації проектів та проблеми реінжинірингу підприємств. Учасники зможуть дізнатися про ключові аспекти нової версії "BAS ERP 2.5", які варто враховувати в роботі з нею. 

Дана конференція пройде з метою обговорення успішних кейсів інтегрування інноваційних рішень BAS у корпоративному секторі, реалізованих членами САБ. В рамках заходу ви матимете унікальну можливість відвідати Вернісаж рішень та отримати експертні відповіді на запитання від працівників ведучих компаній у сфері IT.

Ласкаво запрошуємо власників та акціонерів, генеральних та виконавчих директорів, фінансових, ІТ- та технічних директорів, головних бухгалтерів відвідати конференцію для обміну досвідом та поглиблення знань з автоматизації бізнесу. 

Будь ласка, зверніть увагу, що вільні місця в залі обмежені до двох представників однієї компанії, а для більшої кількості учасників потрібно отримати згоду організаторів. Однак, можливість перегляду онлайн-трансляції необмежена, тому всі бажаючі зможуть бути в курсі події.

Якщо у вас виникли запитання, пишіть на пошту seminar@unionba.com.ua. Реєстрація буде відкрита  до 16:00 25 квітня 2023 року!

( 3 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua