BAS Управління торгівлею 3.2: особливості налаштування обліку

Ця стаття була оновлена 28 Травня 2022, Сб
Зміст
  1. Налаштування обліку
  2. Основний календар підприємства
  3. Версіонування об'єктів
  4. Об'єкти, що версіонуються
  5. Набори додаткових реквізитів і відомостей
  6. Загальні налаштування
  7. Бізнес-регіони
  8. Вид контактної інформації
  9. Ролі контактних осіб партнерів
  10. Види зв'язків партнерів

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Налаштування обліку

Отже, наступний крок в роботі з конфігурацією BAS Управління торгівлею для України, версія 3.2 - це налаштування обліку. Ми розповімо сьогодні про Загальні налаштуваннях і їх можливості.

Знайти Налаштування параметрів обліку не так просто відразу, для цього вам необхідні повні права, в Демо версії ви зможете знайти, якщо зайдете в програму BAS під Адміністратором.

Панель розділів НДІ і Адміністрування, панель навігації Настройка параметрів системи, пункти Загальні настройки та Підприємство.

Тут в Загальних налаштуваннях відбувається вибір загальних параметрів, що впливають на роботу всіх розділів обліку.

 

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Основний календар підприємства

- за яким робочому календарем працює підприємство. Якщо у вас нестандартний календар, це все можна вказати в програмі, що допоможе коректно керувати запасами, контролювати заборгованості і т.д.).

 

Версіонування об'єктів

- дуже корисна функція для перегляду історії змін (редагування) довідників і документів. Дуже допомагає при спірних моментах, коли необхідно дізнатися хто допустив помилку. При необхідності ви зможете навіть перейти на потрібну (минулої) версію об'єкта та відновити її.

Об'єкти, що версіонуються

- є можливість налаштувати Версіонування документів і довідників, що буде впливати на збереження версій об'єкта при зміні (створення).

- Чи не версіонувати - версії об'єкта не зберігаються;

- версіонувати завжди - версії об'єкта зберігаються при будь-якій зміні (створення);

- версіонувати при проведенні - версії зберігаються тільки при проведенні, налаштування застосовується тільки для документів, для яких дозволено проведення.

Так само є можливість установки налаштувань версіонування для групи об'єктів.

 Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Набори додаткових реквізитів і відомостей

- за допомогою цього функціоналу ви зможете самостійно на рівні користувача додавати необхідні поля в довідники і документи, їх же можна використовувати і звітах (стандартних і зовнішніх).

Для того щоб додати необхідну поле (реквізит), вам необхідно зайти Набори додаткових реквізитів і відомостей, вибрати потрібний довідник або документ (ми на прикладі візьмемо Номенклатури і додамо в якості додаткового реквізиту Колір). Вибираємо Довідник Номенклатура Загальні, так як це реквізит ми хочемо встановити для всіх груп УКТЗЕД, якщо ж вам треба тільки для певної групи, то ви вибираєте потрібну номенклатурну групу.

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Відкриваємо подвійним клацанням лівої кнопки миші Довідник "Номенклатура" (загальні), натискаємо в лівому вікні додаткові реквізити кнопку Підбір. Відкривається вікно Підбір додаткових реквізитів, вибираємо потрібний нам реквізит Колір (якщо відповідного реквізиту немає, то ви його самі можете додати).

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

 

Після того як вибрали потрібний реквізит, натискаємо кнопку Записати і закрити.

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

А тепер перевіряємо, додався наш новий реквізит чи ні. Заходимо в панель розділу Продажі, вибираємо на панелі навігацій Номенклатури, вибираємо на панелі дій будь-яку номенклатура, відкриваємо картку Номенклатури і ви бачите, що додався ще один новий реквізит Колір.

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Так само можна встановити не тільки новий реквізит в довідниках і документах, а й нові відомості.

Проробляємо ті ж маніпуляції, вибираємо потрібний об'єкт (документ або довідник).

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Відкривається закладка Додаткові відомості, там порожньо, натискаємо кнопку Створити, після чого з'являється вікно "Створення відомостей", пишемо найменування потрібного вам відомості. Встановлюємо тип значення "Значення властивості об'єкта" (це означає, що користувач самостійно зможе вказувати значення відомостей). Натискаємо Записати і закрити.

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Після цього не забуваємо вибрати подвійним клацанням створену запис відомостей і натиснути в Довіднику (в нашому випадку Партнери Загальні) кнопку Записати і закрити.

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Тепер зайшовши в картку до будь-якого Клієнта, ви зможете в додаткових відомостях вказати необхідне значення і заповнити його самостійно.

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Йдемо далі розглядати

Загальні налаштування

Бізнес-регіони

- можна вести деталізацію в розрізі бізнес-регіонів для аналізу відносин з партнерами.

Вид контактної інформації

- якщо вам недостатньо полів контактної інформації в довідниках, ви зможете додати ту інформацію, яка вам потрібна додатково.

Наприклад, в довіднику Партнери не вистачає Skype, давайте додамо її. Стаємо на поле Контактна інформація партнера і натискаємо кнопку Створити, в віконці Вид контактної інформації пишемо найменування, вказуємо тип інформації і натискаємо Записати і закрити. Тепер в картці всіх Партнерів буде додаткове поле Skype

Управление торговлей 3.2: особенности настройки учета

Ролі контактних осіб партнерів

- для відображення детальної інформації по кожному заповнивши контактну форму клієнтів / співробітників / контрагентів

Види зв'язків партнерів

- між контрагентами можуть існувати різні ділові зв'язки. Буває однаковий тип зв'язку можна виділити у багатьох партнерів. Наприклад, зв'язок "клієнт-постачальник" якщо у конкуренти працюють з одним і тим же постачальником. Ці види зв'язку можна встановити вручну через класифікатор.

На цьому розгляд загальних налаштувань закінчена, сподіваємося ця інформація була для вас корисною. У наступній статті читайте про налаштування користувачів і прав.

На цьому все, сподіваємося наш урок був для вас корисний, залишайте свої коментарі на нашій сторінці в ФБ.

Дякую за увагу!

З іншими корисними темами ви можете ознайомитися в нашій базі знань

Якщо Ви ще не придбали цю програму, у Вас є чудова можливість це зробити в нашому магазині

Крім цього, ми надаємо послуги Супроводу BAS

Також Ви можете ознайомитися з нашими розробками для програми BAS

Також, наша компанія проводить навчання за курсами:

Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.

Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20

( 18 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua