BAS Управління торгівлею: Довідник "Організації"

Ця стаття була оновлена 16 Травня 2022, Пн
Зміст
  1. Довідник "Організації"
  2. Робоча назва
  3. Скорочене юр. найменування
  4. Повне юр. найменування
  5. Повне та скорочене юр. найменування
  6. Префікс
  7. Загальна інформація
  8. Вести касові книги і виписувати податкові документи по відокремленим підрозділам
  9. Відповідальні особи
  10. ПІБ
  11. Уточнення
  12. Відокремлений підрозділ за замовчуванням
  13. Відповідальний за виписку податкових документів
  14. Номенклатура заповнення податкових документів на аванс
  15. Формувати підсумкові податкові накладні в роздробі зведено за номенклатурою
  16. Номенклатура заповнення підсумкових податкових накладних в роздробі

Сьогодні вашій увазі пропонується розгляд довідника "Організації", ми розповімо як правильно створити цей елемент довідника, особливості заповнення і створення супутніх довідників.

Довідник "Організації"

У довіднику "Організації" зберігається вся інформація про ваше підприємство, створювати необмежену кількість організацій. Без створення організації подальша робота з документами неможлива.

Заходимо на панелі розділу "Нормативно-довідкова інформація", вибираємо на панелі навігації Організації. У вас відкриється довідник Організації, які в початковій стадії роботи з базою буде порожній. Для кожної організації зазначено найменування, вид організації (юридична або фізична особа), ПІБ керівника та головного бухгалтера. Для створення нового елемента довідника натискаємо піктограму

 

Управление торговлей 3.2: справочник "Организации" 

Додаємо новий елемент в довідник Організації.

Робоча назва

- коротке найменування вашого підприємство.

Скорочене юр. найменування

- коротке найменування вашої форми власності.

Повне юр. найменування

- повне найменування для відображення в деяких регламентованих документах.

Повне та скорочене юр. найменування

заповнюється точнісінько як зазначено в установчих документах.

Ви зможете вести облік як від юридичної так і від фізичної особи, про ознаці варто вказати.

Префікс

використовується для нумерації, для того щоб відрізняти документи руху від якої організації зроблений документ.

Загальна інформація

На вкладці Загальна інформація вводяться всі реквізити додається організації - це код ЄДРПОУ, ІПН, всі податкові відомості.

Вести касові книги і виписувати податкові документи по відокремленим підрозділам

- галочка необхідна якщо у вашій організації є філії, представництва, підрозділи, іншими словами відокремлені підрозділи, які ведуть самостійний розрахунок з клієнтами, відвантаження товару.

*Також необхідно поставити галочку Вести касові книги і виписувати податкові документи по відокремленим підрозділам в розділі Адміністрування - Фінанси.

Додати такі підрозділи ви зможете, обравши в панелі навігації пункт Відокремлені підрозділи організацій.

Управление торговлей 3.2: справочник "Организации"

Відповідальні особи

На вкладці "Відповідальні особи" вказуємо головного бухгалтера і директора. Ці дані періодичні, і контактні особи можуть змінюватися. Для заповнення цих полів, вам необхідно вибрати відповідальних з довідника Фізичні особи. У довіднику Фізичні особи зберігаються дані про користувачів програми (співробітники підприємства). Фізичні особи можна групувати в розрізі відділів. Коли ви починаєте тільки працювати, то цей довідник так само порожній. Натискаємо кнопку Створити і заповнюємо дані про фізичну особу.

ПІБ

- це обов'язково поле заповнення, якщо ви хочете по швидкому додати фізичну особу, то досить тільки вказати ПІБ.

Уточнення

Дуже зручна функція поле Уточнення, коли у вас працюють однофамільці, ви зможете вказати відмітні ознаки. Далі заповнюємо особисту і контактну інформацію.

Управление торговлей 3.2: справочник "Организации"

Для додавання паспортних даних вибираємо зліва в панелі навігації Документи, де відкривається вікно довідника Документи, тут натискаємо кнопку Створити і вносимо паспортні дані.

Управление торговлей 3.2: справочник "Организации"

До слова, можна додавати і інші види документа, такі як паспорт моряка, посвідка на проживання, військовий квиток та ін. Якщо ви не знайдете необхідний вам вид документа, що засвідчує особу, є можливість самостійно додати його. Для цього виберіть панель розділу Нормативно-довідкова інформація, де на панелі навігації натисніть на Види документів фізичних осіб. Тут в цьому довіднику використовуючи кнопку Створити або Ins додайте новий вид документа.

Управление торговлей 3.2: справочник "Организации"

 

Повертаємося до заповнення картки Організації, після заповнення вкладки "Відповідальні особи", заповнюємо вкладку "Адреси і телефони". Тут вказуємо юридичний і фізичний адресу вашої організації, і контактні дані.

Вкладка "Налаштування урахування ПДВ", заповнюється для платників ПДВ.

Відокремлений підрозділ за замовчуванням

- для заповнення податкових документів, якщо у вас є відокремлені підрозділи, то потрібно вказати той підрозділ яке буде підставлятися за замовчуванням автоматично.

Відповідальний за виписку податкових документів

- для автоматичної підстановки відповідального за виписки всієї податкової документації вашої організації.

Номенклатура заповнення податкових документів на аванс

- використовують при виписці податкових накладних на аванс, що надійшов в рамках договору (без вказівки Замовлення клієнта).

Формувати підсумкові податкові накладні в роздробі зведено за номенклатурою

- галочка дозволяє формувати податкові накладні на роздрібні продажі зведено, одним рядком. При відсутності галочки податкові накладні на роздрібні продажі будуть формуватися розгорнуто в розрізі номенклатури продажів. Стосується тільки організацій, які ведуть роздрібну торгівлю в автоматизованих торгових точках.

Номенклатура заповнення підсумкових податкових накладних в роздробі

- якщо ви встановили галочку для формування податкових накладних зведено, то ви повинні обов'язково заповнити це поле.

Так само необхідно вказати моменти визначення ПДВ для розрахунку сум податкових зобов'язань і податкового кредиту організації для:
З продажу (за винятком експорту);
Із закупівлі (за винятком придбання у нерезидентів товарів, що підлягають митному очищенню);
За операціями експорту.

Момент визначення ПДВ може бути за першою подією, по відвантаженню і по оплаті.

Ці моменти визначення ПДВ при здійсненні угоди діють за умовчанням, якщо інше не зазначено в договорі з контрагентом (наприклад, якщо в договорі конкретного контрагента буде стояти момент визначення ПДВ по Оплаті, а у вас в довіднику вашої організації варто За першою подією, то в момент угоди ПДВ буде визначатися по Оплаті (як зазначено в конкретному договорі з цим контрагентом).

 Управление торговлей 3.2: справочник "Организации"

Для того щоб зберегти всі введені дані не забуваємо натиснути кнопку вгорі Записати і закрити. Поруч є піктограма Додаткові відомості, за допомогою неї ви зможете ввести додаткові відомості яких вам не вистачає в картці Організації. Як створювати додаткові властивості ми вам розповідали в попередньому уроці.

Зліва в панелі навігації ви зможете перейти на іншу довідкову інформацію, яка стосується цієї організації, банківські рахунки, каси і т.д. Про них ми розповімо вам в наступному уроці.

З іншими корисними темами ви можете ознайомитися в нашій базі знань

Якщо Ви ще не придбали цю програму, у Вас є чудова можливість це зробити в нашому магазині

Крім цього, ми надаємо послуги Супроводу BAS

Також Ви можете ознайомитися з нашими розробками для програми BAS

Також, наша компанія проводить навчання за курсами:

Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.

Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20

( 8 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua