Налаштування поштового клієнта BAS

Ця стаття була оновлена 05 Травня 2022, Чт

 

Сьогодні ми поговоримо про налаштування вбудованого поштового клієнта BAS

Як приклад, з налаштування поштового клієнта, ми взяли конфігурацію BAS Управління торгівлею 

1. Для початку потрібно активувати вбудований поштовий клієнт. Це робиться на вкладці "НДИ і адміністрування" в розділі "Органайзер", установкою прапорця "Поштовий клієнт"

Пример настройки почтового клиента

2. Тепер перейдемо до налаштувань облікового запису. Можна створити новий обліковий запис для користувача (Облікові записи електронної пошти), або вибрати (Налаштування системної облікового запису електронної пошти) для настройки відправки листів з BAS за замовчуванням.

3. Для створення нового облікового запису заповніть поля - Адреса Електронної пошти, Пароль, Ім'я відправника. Встановіть перемикач (Визначити параметри підключення автоматично). Галки - «Для відправки пошти» і «Для отримання пошти», дають вам можливість, вибрати, як ви будете використовувати поштовий клієнт в BAS.

Настройка почтового клиентаЯкщо настройка завершилася помилкою, BAS запропонує налаштувати параметри підключення вручну.

Натискаємо на напис «Налаштувати параметри підключення вручну» і переходимо до налаштувань:

Настройка почтового клиента

Заповнюємо поля - Ім'я користувача, Пароль і Сервер (у залежності від вашого поштового сервісу (Yandex Пошта, Google Mail, Mail.ru і т.д.)). Галка - «Використовувати безпечне з'єднання SSL», вказує на те, що ви підключаєтеся до пошти за допомогою безпечного і зашифрованого протоколу SSL, для запобігання втрати контролю над поштою. А наявність галочок: «Безпечна перевірка пароля» і «Необхідно ввійти на сервері вхідної пошти перед відправкою» залежить від налаштувань вашого поштового сервісу. Зазвичай, все використовують стандартні настройки, тому ці галки не потрібні. Натискаємо кнопку Далі:

Настройка почтового клиента

За аналогією знову заповнюємо поля. Вибираємо протокол який хочемо використовувати, і в залежності від цього вказуємо сервер. 

Заповнюємо поле - Найменування облікового запису. І якщо ви все правильно зробили, вам на пошту прийде тестове повідомлення, що сигналізує про успішної налаштування, облікового запису, поштового клієнта.

На цьому настройка поштового клієнта завершена.

За необхідністю можно настроїти додаткові параметри роботи з поштою такі як підпис, відповідальну особу, та інші.

Сподіваємося наша інформація була корисна. Дякую за увагу!

З іншими корисними темами ви можете ознайомитися в нашій базі знань

Якщо Ви ще не придбали цю програму, у Вас є чудова можливість це зробити в нашому магазині

Крім цього, ми надаємо послуги Супроводу BAS

Також Ви можете ознайомитися з нашими розробками для програми BAS

Також, наша компанія проводить навчання за курсами:

Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.

Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20

( 5 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua