Як вести облік витрат в конфігурації BAS Управління торгівлею

Ця стаття була оновлена 07 Червня 2022, Вт

Как вести учет затрат в конфигурации "Управление торговлей для Украины"

Сьогодні ми поговоримо як вести облік витрат (заробітна плата, оренда, послуги зв'язку, інші послуги) в BAS Управління торгівлею

Як враховувати зарплату співробітників в BAS УТ? 

1. Створюємо в довіднику "Партнери" партнера "Співробітники" з типом відносин Постачальник, а в цьому партнері створюємо контрагентами наших співробітників.

Витрати в УТ

Облік витрат в УТ

2. Додаємо контрагента - співробітника.

облік витрат в УТ

Облік витрат в УТ

3. Створюємо договір з Контаргентом, ведення взаєморозрахунків - За договором в цілому.

Витрати в УТОблік витрат в УТ

4. У довіднику Номенклатура додаємо папку Витрати і в ній створюємо наші витрати (в даному випадку Оплата праці) з видом Послуги.

облік витрат в УТ

Облік витрат в УТ

5. Створюємо документ Надходження товарів і послуг

Облік витрат в УТ

6. Вибираємо нашого співробітника, заходимо на закладку Товари

Облік витрат в УТ

7. Додаємо позицію в табличну частину "Оплата праці"

8. У колонці Зміст послуги пишемо докладніше, наприклад зарплата за вересень.

9. Вказуємо суму, кількість можемо поставити 1. Проводимо документ.

10. Для відображення виплати заробітної плати створюємо Видатковий касовий ордер. З операцією Оплата постачальнику.

Облік витрат в УТ

11. Вказуємо суму оплати.

12. Обов'язково вказуємо статтю руху грошових коштів. Вибираємо створену нами статтю Зарплата (ви так само можете додати іншу будь-яку статтю, яка вам потрібна).

облік витрат в УТ

13. Якщо необхідно вести аналітику в розрізі підрозділів (наприклад, відділи компанії), то вибираємо в усіх документах підрозділ. Проводимо Документ.

Таким чином, ми врахували наші витрати по зарплаті в конфігурації УТ

Як враховувати інші витрати компанії (наприклад послуги зв'язку, послуги оренди і т.д.)

1. Створюємо в довіднику "Партнери" партнера-постачальника послуг зв'язку/орендодавця

2. Ставимо Тип відносин Постачальник. Створюємо договір, Ведення взаєморозрахунків - За договором в цілому.

3. У довіднику Номенклатура в папку Витрати створюємо новий елемент Оренда / Послуги зв'язку з видом Послуги.

4. Створюємо документ Надходження товарів і послуг

5. Вибираємо нашого Постачальника послуг, заходимо на закладку Товари

6. Додаємо позицію в табличну частину Оренда / Послуги зв'язку

7. Далі встановлюємо суму, вибираємо підрозділ, проводимо документ.

8. Для відображення оплати оренди створюємо Видатковий касовий ордер. З операцією Оплата постачальнику.

9. Вказуємо суму оплати.

10. Вибираємо статтю руху грошових коштів "Витрати на оренду" / "Витрати на послуги зв'язку".

11. Проводимо Документ.

Якщо працювати за цією схемою обліку витрат, то витрати не впливатимуть на собівартість товару. Якщо вам необхідно збільшити собівартість товару за рахунок цих витрат, тоді вам необхідно створити документ "Надходження додаткових витрат". Цим документом ви віднесете витрати на обраний документ приходу і тим самим збільшите собівартість собівартості.

Для того щоб подивитися відображення витрат, необхідно сформувати звіт "Аналіз руху грошових коштів" (Звіти-Грошові кошти). У колонці платежі буде відображено всі ваші витрати, ці витрати можна побачити в розрізі підрозділів, в розрізі організацій.

З іншими корисними темами ви можете ознайомитися в нашій базі знань

Крім цього, ми надаємо послуги Супроводу BAS

Також Ви можете ознайомитися з нашими розробками для програми BAS

Також, наша компанія проводить навчання за курсами:

Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.

Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20

( 13 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua