Презентуємо ПЗ «BAS Комплексне управління підприємством» (редакція 2.5)

Спеціалізоване програмне забезпечення «BAS Комплексне управління підприємством» розроблене у 2019 році і призначається для автоматизації управління комерційними організаціями в різних галузях економіки. Програма має прекрасні відгуки користувачів, які рекомендують ПЗ як зручний та ефективний робочий інструмент для управлінців. програма орієнтована на масовий ринок програм автоматизації для малого та середнього бізнесу. Рішення розроблене на основі досвіду використання «BAS ERP» – інноваційної програми для управління підприємством. 

Інформуємо користувачів і партнерів про створення остаточної версії оновленої програми «BAS Комплексне управління підприємством» ( редакція 2.5). Комплексне ПЗ для поліпшення функціональності доповнене інноваціями з програми «BAS ERP» (редакція 2.5).

Нова редакція ПЗ виходить в обіг з 14 грудня 2023 р.

Розробники встановили рекомендовану роздрібну ціну ліцензії програмного продукту Business automation software for іntegrated enterprise management – 64,8 тисяч грн..(разом з ПДВ).

Як перейти на нову редакцію програми?

Користувачі попередньої версії програми «BAS for іntegrated enterprise management» після реєстрації мають памʼятати, що для використання інновацій їм потрібно провести планове оновлення ПЗ. За умовами сервісного обслуговування,  у процесі оновлення програми редакції 2.1 до версії 2.5 всі дані, які використовувалися в роботі, будуть збережені.

У випадку, якщо в роботі використовувалася старіша версія програми, потрібно оновити її до актуальної версії 2.1, і лише потім провести оновлення до редакції 2.5.

Автоматичне оновлення не призводить до появи всіх інновації. Функції партіонного обліку, онлайн-управління виробничими процесами та віддаленого обліку вимагають ручного налаштування відповідних режимів після встановлення ПЗ версії 2.5.

Слід врахувати, що у процесі переходу з однієї редакції програми на іншу забороняється вносити будь-які зміни до бази даних – відповідні заборони мають бути встановлені у самому ПЗ. Перед початком оновлення  редакції ПЗ потрібно закрити попередні місяці. Незалежно від того, встановлювали користувачі додаткові функції партіонного обліку та віддалених розрахунків чи ні, результати закриття місяців у різних редакціях ПЗ можуть мати відмінності.

Редакція 2.1 буде підтримуватися і надалі

Економічна криза, воєнний стан у країні є серйозними чинниками, які значно ускладнюють функціонування бізнесу. Тому було прийнято рішення не встановлювати поки що термінів підтримки спеціалізованого програмного забезпечення версії 2.1 – воно протягом певного часу зберігатиме свою повну функціональність.

Інформацію про встановлення термінів функціональності та підтримки ПЗ редакції 2.1 всім користувачам буде повідомлено окремим офіційним листом. Втім, уже зараз розробники попереджають, що на повний перехід всіх користувачів редакції 2.1 на редакцію 2.5 буде відведено не більше 2 років з моменту оголошення. Після цього терміну можлива підтримка ПЗ редакції 2.1 у режимі часткової функціональності (можливо буде працювати лише з регламентованою звітністю).

Нова редакція досить складна і для опанування  програми рекомендуємо відкривати нові проекти з обслуговуванням саме цим інноваційним ПЗ.

Перелік інновацій в ред. 2.5

 

( 5 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua