Оновлено ПЗ «BAS Управління торгівлею»

Програмне рішення «BAS Управління торгівлею» було створено у 2018 році. Його використання значно підвищує ефективність роботи підприємства, що працює в галузі торгівлі. За допомогою ПЗ можна провести комплексну автоматизацію виконання задач оперативного та управлінського обліку, а також проведення аналізу роботи й перспективного планування торговельної діяльності. Використання програмного застосунку забезпечить ефективне управління підприємством у сфері торгівлі.

Інновації в оновленій програмі «BAS управління торгівлею (ред..3.5)

Розробники додали до функціоналу ПЗ низку додаткових можливостей:

  • Партіонний облік 2.5, який проводиться з урахуванням зміненої структури даних;
  • Розрахунки з виділенням окремих позицій заборгованості за платежами та передплат в режимі онлайн-взаєморозрахунків;
  • Організація та документальне оформлення передачі та приймання продукції на відповідальне зберігання;
  • Створення документів для супроводу операцій з придбання запасів «невідфактуровані поставки»;
  • Оприбуткування продукції за вартістю, вказаною у договорі;
  • Фіксація прибуткових документів та зміна даних щодо вартості наявної на складі продукції;
  • Проведення незалежного розподілу коштів на вирішення завдань управлінського та регламентованого обліку;
  • Наскрізний облік різних робочих сфер;
  • Внесення коректив до документації щодо матеріального планування із заміщенням попередніх документів;
  • Створення документів «План залишків» і «План внутрішнього використання».

Як перейти на редакцію 3.5

Зареєстрованим користувачам ПЗ "Business automation software for trade management" та Комплектів методичних матеріалів для освітнього процесу для переходу варто оновити актуальну версію 3.2. Ця пропозиція дійсна, якщо користувач виконував всі викладені в розділі «Сервісне обслуговування» умови підтримки. При оновлення актуальної версії до найновішої усі необхідні для продовження роботи накопичені облікові дані повністю зберігаються.

Зверніть увагу на правильну організацію переходу – перед оновленням слід закрити попередні місяці та та вказати дати заборони змін для ПЗ!

Скільки буде підтримуватись редакція 3.2?

Розробники не оголошували про дату закриття підтримки редакції 3.2 застосунку «BAS Управління торгівлею». Компанія-розробник з розумінням ставиться до труднощів, з якими стикаються всі види бізнесів в Україні через ведення активних бойових дій.

Редакція 3.2 буде отримувати повну технічну підтримку.

У подальшому користувачам за стосунку застарілої редакції будуть надіслані окремі інформаційні листи, у яких буде повідомлена дата припинення підтримки. Втім, розробники попереджають, що на перехід до оновленої версії буде відведено не більше одного року з дати оголошення про запуск нового застосунку.

Користувачам варто заздалегідь переходити на редакцію 3.5 – до того, як буде припинена підтримка ПЗ «BAS Управління торгівлею» редакції 3.2. Це допоможе обрати зручний момент для опанування оновленого застосунку, а також пришвидшить розширення доступного користувачу функціоналу!

( 3 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua