BAS Управління торгівлею 3.2: довідник "Склади"

Ця стаття була оновлена 04 Травня 2022, Ср
Зміст
  1. Довідник Склади і магазини
  2. Нормативно-довідкова інформація
  3. Найменування
  4. Група складів
  5. Підрозділ
  6. Закладка Основне
  7. Тип складу
  8. Обліковий вид цін
  9. Використовувати приміщення
  10. Контроль залишків і управління запасами
  11. Не контролювати
  12. Залишки
  13. Варіант контролю "Залишки"
  14. Залишки з урахуванням резерву
  15. Залишки з урахуванням графіка
  16. Рівень обслуговування
  17. Контролювати оперативні залишки

Сьогодні ми продовжимо розгляд конфігурації BAS Управління торгівлею. Минулого ми раз ми вам розповідали про довідниках, які стосуються грошових коштів організації, а сьогодні поговоримо про місця зберігання номенклатури організації.

Довідник Склади і магазини

- це перелік складських територій, з можливістю поділу на складські приміщення, на яких зберігаються ТМЦ. Також одна з особливостей Управління торгівлею для України, ред.3.2 - це можливість адресного зберігання товарів з використанням осередків.

Довідник "Складські приміщення" використовується, коли одна територія поділяється на окремі складські приміщення. Складські приміщення на складі використовуються тільки в тому випадку, коли працює ордерна система.

Нормативно-довідкова інформація

У розділі НДІ і адміністрування зліва в панелі навігації вибираємо "Склади і магазини", відкривається довідник "Склади і магазини", він порожній, за допомогою кнопки Додати створюємо новий елемент довідника. Якщо у вас велика кількість складів, то для зручності користування склади можна групувати, при цьому в кожній групі так само можна створювати підгрупи. Для створення групи на панелі інструментів є піктограма (або Ctrl + F9).

Управление торговлей 3.2: справочник "Склады"

 

Управление торговлей 3.2: справочник "Склады"

Найменування

- довільна назва створюваного складу.

Група складів

- для включення складу до складу групи складів.

Підрозділ

- можна задати до якого підрозділу відноситься конкретний склад

Закладка Основне

Тип складу

- вибираємо оптовий або роздрібний тип складу. При виборі роздрібного типу, в поле Обліковий вид цін має стояти теж Роздрібний.

Обліковий вид цін

- з довідника Види цін вибираєте той тип цін за яким будуть продаватися товари з цього складу. Тобто якщо в поле тип складу ми вибрали Роздрібний магазин, то в обліковому вигляді цін ми повинні вибрати вид ціни Роздрібний. Довідник "Види цін" - це аналог довідника "Типи цін" в Управління торгівлею для України, ред.2.3. Про ціноутворення у нас буде окрема тема, де ми поговоримо про види цін, про способи їх розрахунку і т.д.

Використання ордерної схеми документообігу

- ордерна схема присутня на тих підприємствах, де фактичне відвантаження / надходження і оформлення документів відбувається не одночасно або цим процесом займаються різні відповідальні люди. Тому при використанні ордерної схеми роботи організації необхідно встановити відповідні галочки ("Використовувати ордерну систему при відвантаженні", "Використовувати ордерну систему при надходженні", "При відображенні надлишків, псування, недостачі").

*після того як новий склад доданий і проведено змінити Ордерну схему роботи неможливо

Управление торговлей 3.2: справочник "Склады"

Як ми писали вище, що при ордерної схемою роботи складу є можливість створювати складські приміщення для цього складу.

Використовувати приміщення

Для того щоб використовувати складські приміщення для цього складу необхідно встановити прапорець в полі Використовувати приміщення. Воно стане активним, лише в разі використання ордерної схеми.

Щоб перейти в довідник Складські приміщення в картці Склади на панелі навігації зліва, після установки прапорця Використовувати приміщення з'явиться довідник Складські приміщення.

 Комірки

Так само при використанні осередків в поле Комірки можна вибрати необхідний варіант місця зберігання. Можливий варіант адресного зберігання товарів в комірках, так і довідкове зберігання товарів в комірках. При адресному зберіганні товарів в осередках контролюються залишки товарів в кожній комірці, при довідковому зберіганні залишки не контролюються, визначається тільки конкретне місце зберігання товарів. Комірки можуть зазначатися як і для конкретного складу, так і окремо для кожного складського приміщення. У картці Склади вказуються комірки для конкретного складу, а в картці Складські приміщення - для складського приміщення.

Управление торговлей 3.2: справочник "Склады"

 

Перелік складських осередків зберігається в довіднику "Складські осередку", як створювати і працювати з цим довідником ми розповімо в наступному уроці.

Контроль залишків і управління запасами

Варіант контролю залишків необхідний для автоматичного контролю залишків по складах організацій

Не контролювати

- відсутність контролю за залишками, можливість негативних залишків.

Залишки

- контроль за негативними залишками, тобто документ не буде проведений, якщо з цього складу немає в наявності необхідної кількості товару.

Варіант контролю "Залишки"

- використовують для тих складів, де контролюються залишки в момент відвантаження, при наявності вільних залишків. Вільний залишок товару = залишок на складі-кількість до відвантаження (той товар який буде відвантажено за допомогою документів Реалізація товарів і послуг, Збірка товарів, Переміщення товарів, Вимога-накладна).

Залишки з урахуванням резерву

- діє той же принцип, як і при варіанті Залишки, але з урахуванням встановленого резерву. Тобто документ не зможе бути проведений, якщо залишок номенклатури на цьому складі менше встановленого резерву по цій позиції. Доступний залишок товару = вільний залишок - кількість зарезервованого товару (зарезервований товар береться з документів Замовлення покупців або з Внутрішніх замовлень зі статусом "До забезпечення").

Управление торговлей 3.2: справочник "Склады"


Залишки з урахуванням графіка

Використовується на тих складах, де враховуються усі заплановані надходження і відвантаження, тобто облік за допомогою графіку руху товарів. Для складу складається графік руху товарів, розраховується плановий залишок на ту дату, яка вказана в графіці доступності. Плановий залишок = вільний залишок + плановий вступ - планове відвантаження..

Планове надходження - запланований залишок в замовленнях постачальникам (статус замовлення "До вступу"), в замовленні на переміщення або на збірку / розбирання (статус замовлення "До забезпечення")

Планове відвантаження - заплановану кількість товару для відвантаження, в замовленні клієнта (статус "До забезпечення"), в замовленні на переміщення або на збірку / розбирання (статус замовлення "До забезпечення")

При це варіанті контролю залишків стають активні поля Границя графіка (дата до якої будуть контролюватися залишки на складі) і Період контролю (період в днях здійснення контролю залишків).

Матеріально-відповідальна особа - з довідника Фізичні особи вибираємо, то особа яка несе відповідальність за цей склад. В поле Посада - вказується посада відповідального.

Календар - можна вказати робочі дні складу, тобто ті дні коли товар буде доступний для відвантаження / переміщення / надходження (тобто у вихідні дні ви не зможете провести документи відвантаження / надходження з цього складу). Вид календаря вибирається через довідник Календарі, який ви попередньо створюєте, так само можна додати необхідні варіант через кнопку Додати (можна через шаблон, а можна самостійно обравши в календарі робочі та вихідні дні).

Управление торговлей 3.2: справочник "Склады"

Рівень обслуговування

- обов'язково поле для заповнення, в ньому заповнюється ймовірність наявності і відвантаження необхідного товару покупцеві. Він впливає на розрахунок обсягу необхідного запасу, зі списку вибирається необхідний варіант. Але для кожної конкретної номенклатури можна встановити свій рівень обслуговування. Якщо ви не знаєте який встановити рівень обслуговування, то залишайте той варіант який вам запропонувала програма.

Контролювати оперативні залишки

- при наявності прапорця, менеджер не зможе відвантажити товар зі складу за його відсутності.

На цьому ми закінчуємо розгляд довідника "Склади", сподіваємося інформація була доступною і зрозумілою. Дякуємо за увагу.

З іншими корисними темами ви можете ознайомитися в нашій базі знань

Якщо Ви ще не придбали цю програму, у Вас є чудова можливість це зробити в нашому магазині

Крім цього, ми надаємо послуги Супроводу BAS

Також Ви можете ознайомитися з нашими розробками для програми BAS

Також, наша компанія проводить навчання за курсами:

Навчання проводиться у вечірній час, що дозволить вам не відриватися від роботи або навчання, практикуючим програмістом нашої компанії.

Якщо у вас залишилися питання, Ви завжди можете звернутися до наших аналітиків за телефонами:
(093) 090-70-20
(095) 090-70-20
(068) 090-70-20

( 7 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(073) 090-70-20 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 info@finsoft.ua