Ціни на програми і послуги

Кількість ліцензій
Отримайте знижку:
  • 5% від 10 до 29 шт
  • 10% від 30 до 49 шт
  • 15% від 50 до 69 шт
  • 20% від 70 до 1000 шт
Склад замовлення
Ліцензія К-сть
Агент Плюс: Мобильная торговля. Базовая 1 1 410 грн
Знижка 0 грн
Підсумок: 1 410 грн

Основними перевагами даного продукту є низка можливостей, а саме:

  • Зміни даного програмного продукту під специфіку і вимоги конкретно Вашої організації.
  • Стеження в реальному часі за переміщеннями польових агентів.
  • Економія коштів за рахунок використання в роботі пристроїв торгових представників (планшетів і смартфонів).
  • Збільшення кількості відвідувань клієнтів в день.
  • Інформація про замовлення, створених агентом, з'являється в обліковій системі за лічені хвилини.

Як працює мобільний додаток Агент Плюс?

 

   В даному продукті реалізовано кілька методів двостороннього обміну інформацією з обліковою системою. Перший метод заснований на установці спеціальної підпрограми обміну даними на комп'ютер, де безпосередньо встановлена ​​сама облікова система. Другий метод дозволяє налаштувати обмін інформацією через сервер FTP. Безпосередньо для смартфонів і планшетів обмін інформацією може здійснюватися за допомогою таких протоколів як GPRS, 3G, Wi-Fi.

Цей додаток існує в двох основних конфігураціях: Базова і Проф.

Радикальною відмінністю Проф версії від Базової є наявність модуля «Торгівля з коліс» (van selling). Цей модуль дозволяє виконувати реалізацію товарів безпосередньо з машини торгового агента, що дуже зручно у випадках гострого браку вашої продукції у клієнта. За допомогою модуля «Торгівля з коліс» можливо не тільки здійснювати реалізацію продукції (списання продукції зі складу машини), а також проводити грошові операції в повному обсязі і навіть формувати такі документи, як Прибутковий і Видатковий касовий ордер. Модуль також дозволяє створювати і проводити документи Переміщення і Надходження товарів (в тих випадках, коли необхідна додаткова закупка товарів у постачальників або ж необхідно зробити повернення товарів від клієнтів), але і на цьому функціональні особливості у відмінностях версій додатків не закінчуються.

За допомогою модулів обміну даними, Агент Плюс: Мобільна торгівля інтегрується з такими конфігураціями "1С:Підприємство" як:

       Інтеграція з даними конфігураціями дає масу можливостей по налаштуванню додатку на пристроях агентів дистанційно. Як приклад, показаний малюнок з конфігурації 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України ред. 3.1.

Такі параметри як GPS дуже важливі для розуміння, де конкретно знаходиться Ваш агент в робочий час і наскільки правильно відбувається обслуговування Ваших клієнтів.

Також на підставі даних GPS-трекінгу надається можливість сформувати звіт, який покаже, наскільки ефективно працює Ваш агент і чи виконує він план відвідувань.

Крім плану відвідувань, можна також сформувати звіт про те, як агент здійснював свої пересування протягом дня і, беручи за основу ці дані, в разі необхідності, скоригувати його маршрут на більш оптимальний і результативний.

Інтегровані модулі обміну дозволяють зробити налаштування великої кількості параметрів вивантаження даних для кожного окремого агента організації, що є дуже важливим аспектом роботи в обліковій системі.

Інтерфейс даного програмного продукту досить зручний і інтуїтивно зрозумілий. На головному екрані при запуску додатку відкривається Центральне вікно, яке представляє собою робоче місце торгового представника. Дане Центральне вікно необхідне для доступу до такої основної інформації як маршрут, даних про поточні завдання, документи, які створені в додатку, а так само візуального контролю стану продажів в цілому за допомогою діаграм звітів. На стартовому вікні відображаються звіти "Топ-5 товарів, що продаються" і "Обсяг продажів (дні)".

Звіт про обсяги продажів виконаний у вигляді стовпчастої діаграми. По вертикальній осі відображається сума продажів у валюті додатку, по горизонтальній - дати.

Через бокове меню здійснюються основні взаємодії з додатком. У ньому доступні маршрути, журнали документів, основні довідники, а також меню налаштування самого додатка.

У розділі меню Документи відображений список всіх доступних документів, що є у додатку. Кількість документів в розділі Документи залежить від налаштувань самого додатка на закладці "Журнал документів". Кожен журнал документів відкривається в окремому вікні, і з будь-якого вікна журналу може бути викликано бокове меню, що є дуже зручним. У розділі довідники доступні основні довідники, що є у додатку.

Для прикладу створимо Замовлення клієнта і відстежимо, як воно потрапляє в облікову систему.

Для створення нового документа, необхідно скористатися кнопкою ( "Створити"), внаслідок чого відкриється форма заповнення нового документа. Залежно від налаштувань, зроблених в обліковій системі, створення документа може бути недоступним при відключеному GPS приймачі. При цьому користувачеві буде показане наступне повідомлення: "GPS приймач вимкнений. Створення документа заборонено".

При створенні нового документа відбувається автоматичне визначення поточних координат агента. При цьому, в залежності від реалізованих налаштувань облікового системи, інформація про партнера і контрагента в документі може бути заповнена автоматично, якщо в МУ вказано маршрут на поточну дату. Також на закладці Основні є можливість встановити знижки на весь складений документ, але тільки в тому випадку, якщо в налаштуваннях облікового системи дані дії дозволені.

На закладці Товари відображається список товарів, що містяться в документі. Якщо вона не заповнена, то проведення документа неможливо. Далі відкриваємо вікно підбору товару, натисканням кнопки Підбір (+).

У вікні підбору відображений список груп товарів в тому ж вигляді, в якому він представлений в обліковій системі.

Також є можливість налаштувати список товарів у вигляді фотокаталогу, що дуже зручно, наприклад, для демонстрації товару покупцеві прямо в момент створення замовлення.

Після додавання товару в створюване замовлення і заповнення всіх полів на вкладці Основні, виконаємо запис новоствореного документа, а після чого проведемо його. Тепер при наступному вивантаженні інформації з додатку в обліковій системі створиться новий документ Замовлення клієнта. Даний документ буде заповнений на підставі інформації документа з додатку і буде проведений його запис.

Чому варто вибрати Агент плюс?

Дане рішення - це самостійний продукт з власною базою даних і повністю відкритим кодом, що дає незаперечну перевагу в можливих поточних умовах роботи торгових представників.

Додаток відповідає потребам як великих, так і невеликих компаній.

Ви зможете отримувати інформацію про замовлення від ваших торгових агентів протягом однієї хвилини і формувати всі можливі звіти.

Зв'яжіться з нами

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

(057) 780-70-70 (095) 090-70-20 (068) 090-70-20 (093) 090-70-20 info@finsoft.ua